Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vi badat! Finns det så testar ja nog imorn (ifall äl var två dagar tidigare....) Dock tror ja på minus imorn, men det är ju spännande ändå! =)

• Du och Jag ver2

Hej alla nya!

Kinderägg skrev 2011-08-03 17:01:03 följande:
    Whee...jag har fått jobb, ett jobb som jag verkligen vill ha också !! Var bara tvungen att tala om det. Har varit arbetslös länge då jag har smärtproblem, fick ett städjobb på Samhall i maj, inget som passar min kropp men jag har bitit ihop. Igår ringde en kille och ville att jag skulle komma på intervju idag, en timme senare hade jag jobb !!

Kanske inte meningen att vi ska ha fler barn, i helgen började jag packa ner alla bebiskläder av någon anledning och nu får jag ett jobb som jag verkligen vill ha...plus att vi har försökt i två år utan resultat. När vet man egentligen att det är dags att lägga ner bebisverkstan !?!   
    GRATTIS!! Vad härligt!!!
    Hm, som nattfrost skriver - det kan väl få bli om det blir isf då!? Gör som du/ni känner för!
    nattfrost skrev 2011-08-03 19:13:20 följande:
    Låter ju som massa bra symtom, jag känner mig mest förstörd..ingen mens sist jag var på toa, samtidigt så känner jag mig inte gravid för fem jävla öre, är bara superarg just nu...att man ska lägga så mycket tid på detta, tänk om man kunde vara lite cool och njuta av vardagen istället..
    Ja, fast vette tusan ändå... Men ja, visar sig väl...

Mmm, tänk om man kunde vara det!!? Blir jättearg jag med när man både lägger ner en massa tid och pengar - å sen blir det bara skit! samtidigt så tycker jag ju att det är lite faccinerande med tempning och testande, spännande! Men ja...man blir ju lite lätt sinnessjuk emellanåt typ!
  • Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-08-03 20:45:43 följande:
    Grattis!! Gud va roligt!! Härligt att se!!!

Jag testar till morgonen om tempen är hög och mensen inte dykt upp, för nu börjar jag faktiskt undra...(bara för det så kommer det förmodligen dröja 10 min så kommer mensen med dunder och brak!!)
    Då plussar du imorn å jag på lördag då - det blir väl bra!?
  • Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-08-03 21:44:45 följande:
    Tack tjejer, det känns helt overkligt! Var ju så säker på att jag faktiskt kände saker hända men ställde sen in mig på att det inte va nåt..
    Håller så klart tummarna för att ni som väntar också plussar snart! Nattfrost imorgon och du och jag när ska du testa?
    ska testa imorn (dpo 8 enligt ff, men jag själv tror på ÄL 2 dagar innan, så isf dpo 10) Blir det nada imorn (vilket jag iofs tror) så väntar jag tills på lördag! (haha, om jag kan hålla mig...men jo, det lär jag göra!) Skulle ju va "roligare" på lördag egentligen, då maken är hemma också! (han hinner väl sticka till jobbet annars kanske)
  • Du och Jag ver2

Men, vaknade 4:45 av dottern (maken gick upp). Hade 36,5. Var superkissnödig. Kunde varken hålla mig el somna om surt! Tempade igen nu innan ja gick upp 36,6. Å nu sitter ja å väntar på ett test sim tas i onödan... *suck*

• Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-08-04 11:22:35 följande:

Yaay!! Fick precis en Glad på CB!! dock är fortfarande testlagret negativt men starkare än innan. Om detta stämmer nu alltså CBs test lär jag inte lita på de andra mer.. One step visar positivt hela tiden och teslagret aldrig.. Hoppas hoppas att det stämmer nu och att jag verkligen ägglossar. Märks på tempen om ett par dagar..
    Haha hade inte tänkt att ta ett cb men jag tänkte att jaja provar eftersom testlagrets blivit starkare.. Vi har myst både i förrgår och igår så det är ju bra Glad. Visade för min kille så nu är det bara att mysa på i några dagar..
    Härligt!!!! Mys på!!

Hm, ska ringa gubben nu å be honom köpa två 2 CB "vanliga"...kan ju lika gärna köpa ett sånt två pack istf ETT digitalt! Skiljer ju inte så jättemycket... Så kan jag testa med ett sånt imorn tänkte jag
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*