*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Fia - skönt med sovmorgon!!! Hade jag också fått, men kunde ju inte somna lm sovit som en kratta inatt, igen. Härligt med kryss!
Fia - skönt med sovmorgon!!! Hade jag också fått, men kunde ju inte somna lm sovit som en kratta inatt, igen. Härligt med kryss!
Sara, mmmm, fick ju lov att testa med det där cb't också (det bara ropade på mig, jag lovar!!!) Men, kissade inte på 3,5h helt i inödan - såklart. Blev sånt ultrasvagt som igår, så har ju inte blivit starkare. Så nu sjönk hoppet ännu mer. Skulle ju sitta fint om det skulle blu nå ändå, men med så svaga plus, å det alla gånger (4st iaf) inte blivit nå mer, så skulle jag bli förvånad om det blev det denna gången... Nåja, nu kan jag väl dricka lite skumpa som vi tänkte ta med oss (ingick i hytten förra veckan, bara det att det fanns aldrig tillfälle att dricka den då!) Så vi tänkte ta med den å fira vår förlovningsdag som är idag!!
Men!! Fortfarande svaaaaga streck, kurvan ser ju fin ut =/ Mår illa, brösten ömmar å det molar i magen. Är fortfarande skeptiskt till att det går vägen när det inte blir starka streck... Får väl ta med ett test å tempen ändå, hade tänk att skippa det, men nu vette sjutton!
Fia - ingen skillnad alls Det är det som gör mig orolig
Det BORDE väl blivit starkare, eftersom jag använt cb tre dagar på raken... På dag 11 har jag fått "gravid" på cb digitala på båda grav... Det skulle jag knappast få idag!!
Kollade min mf kurva innan grav, testade sånna svaga från dag tio, hade hög temp den kurvan med, tog en vecka innan jag började blöda då... Det possitiva var ju att jag blev gravid månaden efter!
Fia - vad hade du för test? Har cb, å läst att det är inte helt ovanligt med så svaga som inte blir nå mer av, att de är så känsliga =/ Är på dag 11 idag, men tycker de borde öka om det är nå!? Kanske ska testa nån annan sort om mensen inte kommer imorn (som den ska, har iort luteal fas)
Sen är ja helt torr, INGA flytningar alls...
Kramlo - hann du sova tre h å tempa vanlig tid? Isf bör det ju stämma! Vad testar du med nu?