Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

Mensen är här med buller å bång. Har rejäl mensvärk och blöder ganska mkt (iaf i mina ögin sett...) Vill nån ta bort mig från BIM listan!? Hm, OM det skulle varit ett tidigt mf (fast tror inte det efter allt jag läst om cb's spökstreck) kan man använda tampong ändå!? Man ska ju inte det vid vanliga mf iaf, men nu bör det väl gå bra!? Sen har jag tänkt om, skippar rosenroten. Med tanke på att jag ska op den 6e så får jag inte ha äl före dag 19 (brukar ha runt 20), ifall rr gör så den kommer tidigare denna gången. Å vill inte riskera att den kommer senare heller. Fy, blir det den 20e blir det ju livsfarligt! Dpo 9 på op dagen, kommer bli sängliggande i 3-4 dagar, kommer ju spekulera ihjäl mig.... Tur jag får stark smärtlindring, så kanske den döljer alla symptom Nu hoppas jag på att jag håller mig frisk....inskolning på dagis nästa vecka, så oddsen känns sådär...

• Du och Jag ver2

Funderar på om jag ska ta mig i kragen och börja gå ner de där kilona som ska bort...det ökar väl dessutom chanserna att det ska fastna nå ägg nångång... Har tio kilo för mkt sen förra grav (gick ner alla med första, men nu är de envisa...) sen är det väk ytterligare 10 som ska bort. Men om jag koncentrerarmig på de första först!! Kommer ju fessutom få lite gratisskjuts efter op, fem dagar på bara flytande föda...im inte annat så lär man väl få bort söt suget då! (är varken saft el läsk fan)

• Du och Jag ver2

Men shit vad jag blöder (å fortfarande ganska rejäl mensvärk), jag blöder ju tom nu på natten, å fått bytt binda nu. Har inte blött på natten på evigheter (ja, kanske under avslaget då). Men det är rött klart blod, inga klumpar eller så. Så det kan väl inte vara nå knasigt!! Min kropp kanske bara blivit normal nu!? Kollat mina tidigare tempkurvor, det längsta jag haft mens (iofs efter tidigt mf) är fyra dagar - två "lite" å två "medium"... Vi får väl se hur länge denna håller i, hur länge blöder ni?

• Du och Jag ver2

Bobofina - testade svagt, svagt plus till dagen innan spootings (å tempen störtdök). Verkar ha svårt att få ägget stt stanna kvar, då jag haft så för 4e gången (innan förra grav 2 ggr med, samt med olika test) Men, vi kör på tredje gången gillt nu! Å har skippat tampongen utifall att! Hm, jag kollar ju inte min tapp, så har tyvärr inget svar eller fundering.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*