Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Haha, tyckte jag hade låg temp - 36,0 - men då har den ändå gått upp 0,4!! Nu tog ff bort krysset på dag 13, tänk va snopen jag hade blivit om jasg inte kommit på det igår!!

• Du och Jag ver2

Bengalen, nja, det beror nog mest på att från dag 15-22 var vi på semester, å hade glömt tempen hemma... Så var mest för att få till ett kryss, på den dagen jag mest trodde var äl.... Men ja, ivilket fall så är den väldigt hoppig denna gången. Har ju dock bara ätit rr till dag 14, eftersom ja trodde äl varit... Men sover ju inte klockrent heller när tjejerna vaknar om nätterna...

• Du och Jag ver2

Sen är ja lite fundersam på vilken temp jag ska använda idag, kl tre(var upp efter ja tempat) 36,3. Kl fem (ej upp) 36,1 el om det var 36,2...var lite trött!!! Å sen 36 strax före sju (vanliga temptiden). Men tempen brukar ju inte sjunka - utan öka från natt - morgon.... Var upp vid sju, sov sen från ca 7:45-9:20, då hade jag 36,3 igen. 36 ger äl IDAG (ja, om det fortsätter höjas då), 36,3 ger igår... Fast det MÅSTE ju nästan varit ägget jag kände igår fm, eftersom jag reagerade så på det.... Men ja....iofs gör väl en dag hit el dit inget. Är det dessutom äl idag så tajmade vi väl in det bättre!? Hm, fast då borde väl cb gett utslag igår!? Om jag skriver in minus igår så kanske det blir på gårdagen ä.då...

• Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-07-26 14:50:28 följande:
    Så, nu har jag äntligen fått tag i gyn i alla fall! De hade inga tider förrän i mitten av augusti, men det bör ju vara så uppbokat på alla andra ställen när de öppnar de närmaste veckorna (alla gynmottagningar här verkar ha semesterstängt i stlutet av juli/början av augusti, när jag försökte ringa förra veckan hade alla stängt!).

Men har jag väntat i ett halvår på att få en menscykel så kan jag nog vänta några veckor till :) Har inte fått nån tid inbokad än för åskan hade slagit ner i receptionistens dator, hehe... Men känns ändå skönt att "vara på väg" så att säga.

Så nu ska jag nog försöka lägga alla tankar på kroppen lite på is ett tag och fokusera på att jobba istället!
     Va bra att dte är på rull nu iaf! Hoppas du kan koppla av lite!
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-26 10:15:48 följande:
    Du och Jag: vad snurrigt det blev.. Om ni kollar min kurva var den väldigt hoppig fram till att jag slutar med rosenrot.. Så det kan ju vara nåt.. hoppas ÄL är idag istället :).
    Ja, men skojja inte! Å jag tror jag blir ett nervvrak snart! Gud, ni får kicka ut mig härifrån snart!!

Jag har setat å kollat lite igen....tar ja bort EW igår och i förrgår så blir krysset på dag 13 igen... Jag får inte till alla "känslor" jag har i kroppen, om det var ÄL idag/igår....Äh, ja...får väl se vad morgondagens temp säger... Vi fick ju iaf till det igår - så vi har ju garderat oss! Kanske smäller mensen till imorn istället? Moler lite så...
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-26 22:12:27 följande:
    Du och Jag: ja det blir spännande att se morgondagen :).

Kramlo: vad jobbig, och jag klagar på 60 dagars cykel.. Har du pco?

Fick idag hem testlagrets ÄL test istället och dom var inte i närheten av positiva tog ett fr. Billiga test i samma urin som blev positivt. Så hoppas att det är något fel på dessa test. Konstigt nog blev jag lite lättad att testlagrets var svagare. Känns nu som jag har koll på läget igen även om jag inte fått ÄL. Har ju i över två veckor fått köra på som om det var ÄL, så nu kanske vi tar en vilodag :). Och inväntar ett riktigt positivt utslag med testlagrets. Gissar att billiga tester är grymt mycket känsligare än de andra..
    oj, men vad skumt! Men ja, läste just idag att de ska ju inte vara för känsliga heller...

HIhi, ja, kan va skönt med en vilodag med - så det inet bara blir bara för att....
  • Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-07-27 07:28:04 följande:
    Idag blir det ingen temp för mig. Vaknade inatt med kramp i magen och hann precis på toa. Satt där till och från i en timme. Har aldrig varit med om maken min mage är i vanliga fall väldigt stabil nåja börjar så smått kolla efter symtom och jag har i två dagar haft ovanligt mycket krämiga flytningar. Men än är det ju ett tag till mens.
    Ojdå!
    Men det låter ju lovande iaf
    AnnC skrev 2011-07-27 07:39:49 följande:
    36,3 mot 36,5 som den varit de senaste två dagarna.
    Förra månaden när jag började tempa, visserligen ett tag efter ev. äl, då låg jag på runt 36,7-36,8.
    www.fertilityfriend.com/home/36441e
    Har jag inte haft någon ÄL?? Gaaah varför ska man analysera så mycket för...
    Hm, jadu, svårt att säga. Kan ju h avarit ÄL (kollade tillbaka på mina kurvor och jag har haft liten dipp efter ÄL, gått upp dagen efetr igen), men kan ju varit icke ÄL med... Flytningarna och testen talar ju för iaf!!

Å jo, visst kan man analysera så man blir galen!!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*