*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Haha, tyckte jag hade låg temp - 36,0 - men då har den ändå gått upp 0,4!! Nu tog ff bort krysset på dag 13, tänk va snopen jag hade blivit om jasg inte kommit på det igår!!
Haha, tyckte jag hade låg temp - 36,0 - men då har den ändå gått upp 0,4!! Nu tog ff bort krysset på dag 13, tänk va snopen jag hade blivit om jasg inte kommit på det igår!!
Pektosa, ja, fast väntar hellre på bim än äl! Kortare, å roligare väntan =) Ang din temp så har jag också så efter äl! Höjs inte rakt upp direkt jämt!
Bengalen, nja, det beror nog mest på att från dag 15-22 var vi på semester, å hade glömt tempen hemma... Så var mest för att få till ett kryss, på den dagen jag mest trodde var äl.... Men ja, ivilket fall så är den väldigt hoppig denna gången. Har ju dock bara ätit rr till dag 14, eftersom ja trodde äl varit... Men sover ju inte klockrent heller när tjejerna vaknar om nätterna...
Sen är ja lite fundersam på vilken temp jag ska använda idag, kl tre(var upp efter ja tempat) 36,3. Kl fem (ej upp) 36,1 el om det var 36,2...var lite trött!!! Å sen 36 strax före sju (vanliga temptiden). Men tempen brukar ju inte sjunka - utan öka från natt - morgon.... Var upp vid sju, sov sen från ca 7:45-9:20, då hade jag 36,3 igen. 36 ger äl IDAG (ja, om det fortsätter höjas då), 36,3 ger igår... Fast det MÅSTE ju nästan varit ägget jag kände igår fm, eftersom jag reagerade så på det.... Men ja....iofs gör väl en dag hit el dit inget. Är det dessutom äl idag så tajmade vi väl in det bättre!? Hm, fast då borde väl cb gett utslag igår!? Om jag skriver in minus igår så kanske det blir på gårdagen ä.då...
Pektosa, hur mycket gick den ner då??
Här tror jag att jag kastar in handduken nu, aldrig mera rosenrot iaf...