Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Suck, blir less när man inte sover hela nätter. Igår kl 4:45 så hade jag 35,8 ocj kl 7:00 36,5. Trodde dock det var för högt då jag inte somnade direkt, utan la då på 0,2 för det är så det oftast skiljer de tiderna för mig. Men så idag fick jag åter 35,8 vid fem somnade om direkt å fick sen 36,2 vid sju.... Vilken temp kan man lita mest på!? Känns bara som jag lurar mig själv....

• Du och Jag ver2

Jag la alltså på på den första tempen igår! *trött* Varför har man så dåli gt tålamod!? Har lust att åka å köpa rfsu's tidiga, men, vet inte om det är mån idé, skulle ju haft det redan nu på morgonen isf...dessutom så spöregnar det verkligen ute!?

• Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-07-23 08:57:40 följande:
    Ja lite tidigt för mensdip faktiskt..har det blivit mycket svalare i ert sovrum?? Nu är det ju inte lika brännande varmt (på vissa ställen i landet) som det har varit. Annars har jag ingen aning om vad det kan vara för en dip?!
     Vänta några dagar och testa igen om du såg något, jag har förresten aldrig fått spökstreck på cb, vet att många har fått det men inte jag. En gång såg jag något suupersvagt, testade tre dagar senare och då var det inte speciellt svagt längre
    Gött att vi har så mycket roligt framför oss på semestern, kommer nog bli lättare att inte tänka för mycket på BIM..dock så är jag inte så hoppfull nu längre, jag har insett att jag inte alls är så där superfertil som jag trott, så det är inte självklart att det blir något.
    Njä, det kan jag inte direkt påstå, snarare så har det blivit varmare igen här. Går den upp imorn så ser det ju lovande ut om det är en imp dip! (trodde de bara var i en dag, men har kollat på fertility friend där flera haft både djupa och att den delat upp sig på nån dag)

Spökstreck har jag inte fått, däremot svaga, svaga (på flera i samma cykel), så det har bara blivit tidiga MF. Men, ja, vi får väl se!

Dagen har flygit fram - har haft hela släkten här å firat våra tjejer (fyller med 10 dagars mellanrum), så har inte hunnit funderat å kännt efter en massa - det är ju bra! (å skönt...)

Hoppas så att det fastnar nå för dig!!!
  • Du och Jag ver2

Vi 4 - åhå! Det hade jag inte hört! Men det hoppas vi ju såklart på!!! (Fast vågar knappt tro det - att det är så för mig alltså!) Jo, vet ju det med - är ju helt bortkastat att testa innan... men vänta är inte min starkaste sida

• Du och Jag ver2

Sara - jag är faktiskt sjukt nervös!!! Vill ju så gärna att det ska vara sant, men har så svårt att tro å våga hoppas på det!

Hm, va skumt med ÄL stickorna. Har tyvärr inget bra tips
    Hoppas det är ÄL på g iaf!!!

• Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-23 23:09:19 följande:
    Du och Jag: väntar spänt på din temp i morgon bitti :)
    Och hoppas jag får smiley på testet imorgon. Skönt när man tempar för då får man ju bekräftat om det var ÄL eller inte, även att det tar några dagar. (inget tålamod).
    Ja, skulle ju inet förvåna mig om tjejern avaknar inatt å tempen blir helgalen - så man inte vet iaf!! (det slår ju aldrig fel...) Ska instruera maken tror jag att det är nog bäst för honom att han går upp inatt isf!! Min temp är ju viktig!!!

Ja, det hoppas vi på att du får!! Ja, det är ju det - jätte bra med tempen för då får man ju "kvitto", men ja, otålig är bara förnamnet!!
  • Du och Jag ver2

Suck....nä, tjejerna vaknade inte, men JAG gjorde det, både vid tre å fyra... 36,3 båda gångerna....å så samma två h senare, brukar ju va lite högre på riktiga temptiden, men så har jag sovit helknasigt sista timmarna också. Testade såklart, rfsu, absolut nada.... Har bara ett digitalt kvar nu, å det vill jag ju inte slösa i onödan!! Dock hoppet nere, då jag "alltid" plussat på dag 10...men det spänner och molar iaf.... Å så blev jag av med vip'en idag också =/

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*