nattfrost skrev 2011-07-23 08:57:40 följande:
Ja lite tidigt för mensdip faktiskt..har det blivit mycket svalare i ert sovrum?? Nu är det ju inte lika brännande varmt (på vissa ställen i landet) som det har varit. Annars har jag ingen aning om vad det kan vara för en dip?!
Vänta några dagar och testa igen om du såg något, jag har förresten aldrig fått spökstreck på cb, vet att många har fått det men inte jag. En gång såg jag något suupersvagt, testade tre dagar senare och då var det inte speciellt svagt längre
Gött att vi har så mycket roligt framför oss på semestern, kommer nog bli lättare att inte tänka för mycket på BIM..dock så är jag inte så hoppfull nu längre, jag har insett att jag inte alls är så där superfertil som jag trott, så det är inte självklart att det blir något.
Njä, det kan jag inte direkt påstå, snarare så har det blivit varmare igen här. Går den upp imorn så ser det ju lovande ut om det är en imp dip! (trodde de bara var i en dag, men har kollat på fertility friend där flera haft både djupa och att den delat upp sig på nån dag)
Spökstreck har jag inte fått, däremot svaga, svaga (på flera i samma cykel), så det har bara blivit tidiga MF. Men, ja, vi får väl se!
Dagen har flygit fram - har haft hela släkten här å firat våra tjejer (fyller med 10 dagars mellanrum), så har inte hunnit funderat å kännt efter en massa - det är ju bra! (å skönt...)
Hoppas så att det fastnar nå för dig!!!