Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Plussat med digitala på dag 11 samt 12 tidigare ser jag. Verkligen spännande å se tempen imorn!! Tur vi får besök på em!!!

• Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-07-24 08:42:30 följande:
    Jävla telefon.. Allt jag skriver bara försvinner..:@ det jag ville ha sagt var iaf att jag idag fick kryss på ff. På en annan dag än den jag tror att jag hade äl på. Men det viktiga är att jag har haft äl iaf.
    Åh, men härligt!!! Grattis!! Den är ju streckad vilket betyder på att FF är oäker, den satte säkerligen den dagen eftersom du har + på OPK testet! Annars så hade du nog fått på dag 21! Men, det är ju skitsamma - huvudsaken du haft ÄL nu Solig

Å ja, telefonen kan man ju få frispel på....nu sitter jg med vår miidator, den tappar bokstäver iställer *suck*
    SaraK83 skrev 2011-07-24 11:11:59 följande:
    Du och Jag: jag tycker det ser ut som en bra stigning från igår. Kommer säkert vara högre imorgon igen. Men om ägget fäste på dag 9 den här gången kanske det tar lite längre tid än innan att få plus.. Hcg produceras väl inte förrän ägget fäst?

Nattfrost: men bra då är du väl lite närmare bim eller?

Nähä då var testet negativt idag igen och ingen temp höjning.. Jag brukar alltid få positivt i 3-4 dagar så var nog bara falskt alarm.. Suck.. Jag tror det är något allvarligt fel på mina hormoner.. Cd 44 idag :(.
    Ja, jag hoppas det är så!! Å jo, har för mig att det är så ja!! Så är ju helt bortkastat att testa innan! (iofs svårt å veta - eftersom alla inte får dippar!!)

Näe va trist :-/ Ush vad jobbigt för dig. Hoppas verkligen det kommer äl fr dig snart!
  • Du och Jag ver2
    Kinderägg - åh, ser bra ut!!!! Testat!?

Här pendlar jag mellan att tro att det blivit nått denna månaden - tycker det känns så. samtidigt så tror jag att jag inbillar mig, dessutom så har jag väldigt låg temp! (även fast den steg idag). Går den ner imorn så är det verkligen kört...

Så, lika bra att lägga sig snart så det blir morgon så man får veta!
  • Du och Jag ver2

Nu är jag väldigt förvirrad, har inte creamy längre, utan sticky eller nästan ew!? Det var verkligen tjockt och supertrådigt... Känner att jag har väldigt dålig koll på flytningar, nån som kan hjälpa att analysera!?

• Du och Jag ver2
    in the making skrev 2011-07-25 07:57:30 följande:
    Jo den håller sig över strecket iaf men den hoppar så mycket, antar att det kan vara eftersom jag inte varit dundernoga med tiden varierat 60-90min men men skärpning de sista dagarna kanske.. Glad
    har dock inte känt någonting annorlunda den här månaden och känner mej inte ett dugg "gravid" men vi får ju se om ett par dar..
    Ser riktigt fint ut!!
    Haha, ja, fast det kan nästan vara ett bra tecken Med andra tjejen så kände jag nada! Allt kom då jag plussade!!
  • Du och Jag ver2
    in the making skrev 2011-07-25 08:21:09 följande:
    Ja men det låter ju kanon! annars när man läser här på FL så har ju alla hundratals symtom innan BIM..
    +*/,++++++++++++++++++++j8a+, ++8+888p

pppppppdotterna hjälper mig,,,,,

Jo, visst är det så att man läser en massa - men jag tycker det ser riktigt fint ut!!!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*