Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
usch, inatt har Benjamin INTE sovit bra. Vi trodde han kanske hade ont i tänderna, för han grät hela tiden. Men nu tror vi att han kanske helt enkelt inte ville sova, för da vi tände ljuset blev han helt plötsligt glad och pigg och ville leka. Synd bara att det var sa extremt tidigt. Typ kl. 4....
Dumt att vara supertrött pa jobbintervjun bara
Vad gulligt att Selma har en önskelista till födelsedagen. VI fick just en leksakskatalog hem, undrar om jag skulle lata Miriam kolla lite i den, för att fa se vad hon skulle önska sig Tar man med henne till en leksaksaffär funkar det inte sa bra, för da ska hon ju bara leka med sakerna, alternativt handla allt pa en gang. Men en katalog är ju bra.
Vi skrev just ett brev till tomten som jag tänkte skicka iväg. Vi far väl se om vi far svar.. Da ville hon ha en Barbie, en Ken och ..... hönor! Jag tror hon har det där med hönor fran Pettson-filmen. Där finns det ju en massa hönor
Glitterklister vet jag ocksa att hon vill ha. Ni vet, det ser ut som pennor, men sa kan man trycka ut ett glitter som är lite klistrigt.
Jepp, Butternut squasch heter den i Sverige. Här kallas det pumpa. När jag skrev funderade jag faktiskt pa vad jag skulle skriva Men jag tyckte den sag mer ut som en pumpa, sa da skrev jag det. Men jag tror den heter squasch i Sverige som sagt var. Den ser ut typ som en nagot assymetrisk, stor jordnöt eller nat I formen alltsa. Lite timglasformad. Och sa lite samma färg som en Nashifrukt. Smaken är lite sötaktig. Paminner kanske lite om sötpotatis, fast mindre söt, sa jag tycker den är godare.