Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
suck, sitter och fyller i den jädra WMO-ansökan. De har sa konstiga detaljer de vill man ska fylla i den där webbansökan. Men nu ska jag ta paus och ga och sova iaf. hade ju kunnat ga och sova tidigare, men da mös jag och mannen lite framför Dexter, sa da iddes jag inte. Vi brukar annars alltid sitta och jobba parallellt med att vi tittar pa tv, men denna gang tittade vi bara pa tv, sa det var skönt som oväxling.
Zandra: jo, jag funderade faktiskt pa att föresla en träff redan förra gangen vi var i Uppsala, men da blev det ju bara nagra timmars besök, sa de blev det inte av. Men nu ska jag ju stanna 2-3 dagar, sa kanske en fika hinns med om du har möjlighet att ta dig in till u-sala?
Benjamin tycker ocksa om gastolen faktiskt. Han tar sig redan runt riktigt bra. Vi ville köpa en för han har som ett bord med en stol i mitten (svart att beskriva) som vi fatt i present och när han sitter där sa rör han sig framat trots att det inte är hjul pa den, sa da tyckte vi det var lika bra med en gastol som är gjord för att röra sig Han vill ju gärna vara med överallt han med!
vägde förresten B och han vägde 7.4kg och var 66cm lang (5.5manader)