Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
oj vad ni skriver på tjejer .
idaflisan: tack så mycket vännen
pilea: haha, va gullig Tyra är när hon sitter på stolen framför tv'n . jag skulle också vilja måla ett sån't där barnrum i så fina färger, det ser så mysigt ut!!
stackars Max som fick ont i magen, synd om dig också som ficck traska upp i onödan!!
jo jag skulle väl egentligen behöva komma till sjukgymnast, men tid, pengar, ork, ja du vet
x-girl: säger också att det kanske är dags att söka hjälp NU innan det är för sent. jag hör dina ord, din förtvivlan och uppgivenhet och känner igen den då jag själv varit där och känt det så många gånger och framföralt humörsvägningar och sömnproblem är ju så typiskt depression. du har mått dåligt till och från såpass länge nu, jag säger det bara i all välmening att du måste söka hjälp nu, ring vc nu och prata om att få remiss till psykiater. jag hör varningsklockorna ringa när jag hör vad du berättar. det finns hjälp att få, ta den är du snäll!! kram
barbamamma: usch att han spydde så där!! jobbigt att alla ungar är hemma idag, har ju redan hört på fejjan vad de hittar på!!
CA: vi gav upp efter en helg, men det var lite mycket just nu som hänt med allt så jag känner verkligen hur orken tryter kring det här med pottträningen. vi har väl typ sagt till Noah att pottan står där och han får gärna kissa eller bajsa där, men han har inte ens kollat åt pottans håll utan tycker det är väldigt smidigt med blöjor!!
usch lät inte som någon kul loppis direkt!! du som ändå bor i en storstad så trodde jag att saker var lixom dyrare. jag är typiskt en sån där som prutar, men jag kan läsa av människor fort och ser lätt vilka det går att pruta hos fast jag prutar såklart inte på saker som man ser är ur billiga som helst. du kanske ska stå på dig lite mer för annars ser andra att du låter dig prutas ner. du kan ju bara säga en sån sak som att "köper du fler grejer så kanske jag kan få ner priset lite" eller nå't sån't. jag älskar ju som sagt loppisar, längtar till stora loppisen här, men vet inte om hinner flytta innan dess..
glittrax: hade faktiskt knappt några omlottbodysar till Linn, men det kanske berodde på att hon var så stor o i st 62 fanns det inte så mycket..tror tyvärr vi har sålt det mesta..
jo det finns nog stärkande övningar, men jag tror mitt bäcken är skevt så jag skulle behöva komma till naprapat eller liknande för att knäcka i ordning allt. tyvärr brukar de typ ta 500kr/gång så de pegarna finns inte riktigt...jag hade det bättre ett tag, men det märktes så tydligt att all värk försvann när jag gick på p-piller, men nu är det som sagt tillbaks
hoppas inte jag glömt kommentera nå't nu. Noah's feber var som bortflugen igår, men han verkade lite slö allmänt igår så han fick vara hemma idag ändå. jag mådde ganska bra i lördags, men igår hade jag en sån där dålig dag igen och det kändes som jag började svullna upp i halsen o en massa skumt. Dan fick telefonsamtal idag om ett möte med chefen på AF och arbetsförmedlaren nästa tisdag så jag hoppas det ger något. tyvärr gick min ångest från 0 till 100 på en sekund efter samtalet. suck, det är lite jobbigt igen och jag och Dan går väl på varandra här hemma igen, han förstår inte vissa saker och jag blir antagligen lite nedstämd och känner mig skyldig pga vår situation. sen åkte vår granne in akut igårkväll så han ligger på intensiven. det var ju såklart vår hyresvärds mamma som kläkte ur en sån elak sak så han blev så uppe i varv och fick svårt att andas. och stackarna ska flytta till helgen och vi försöker ju hjälpa de så gott vi kan, men det känns inte tillräckligt ändå. hans fru skulle in i eftermiddag och besöka honom så vi tänkte vi ska ta med fika ner ikväll när hon är tillbaks så man kan få höra mer hur det står till med honom och hon får lite sällskap också mitt i alltihopa..