Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamma: men oj, är din mens 10 dagar försenad . herregud!! förstod att du har varit jättekrasslig, tycker så synd om dig som har så många ungar att ta hand om oxå!!
jo Dan pratade med henne här en dag och då var hon inte tjurig längre . det var den dagen jag hade magsjuka så jag pratade inte med henne då. men det är så lustigt för sedan hon blev ihop med världens tråkigaste karl för typ 2½ år sedan så har hon varit lite skum då och då. vi har ju trott att hon skulle komma hit efter nyår för hon sa att hon skulle komma hit efter alla storhelger och vi hade köpt julklapp o allt för det brukar vi ge varandra, men hon dök aldrig upp och nu är det ju mitten på feb. iofs har jag knappt känt mig kry imellan heller, men ändå...jaja orkar nte tjafsa heller, men med tanke på att jag legat inne så trodde jag iaf att hon skulle bry sig lite mer
.
ja 3000kr är mycket, men egentligen är det 7000kr som Dan ska få ut totalt på sin sjukskrivning. tack vare att Dan fick ut lite pappadagar så gick vi iaf inte back, men det är inga pengar man vill kasta i sjön direkt. det är därför jag hade räknat med att vi skulle kunna lägga undan en del till resan, ev köpa glasögon till mig som fortfarande inte blivit gjort osv..men nu ska Dan till min läkare på fredag och hon skriver jättebra intyg och vet hur dålig Dan blev då så det kommer nog lösa sig. men betala för ytterligare ett läkarbesök bara pga en läkare som inte kan skriva, det är surt!!
idag är det inte lika piggt här hemma; Linn är förkyld, hon hostar och har feber, Dan har börjat snora och jag har feber. the never ending story...tur att vi fick packat så mycket igår så vi behöver ju inte stressa precis med packandet längre .