Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea: wow, det kommer bli skitsnyggt sen nr ni är klara med renoveringen . så jäkla typiskt att de förr isolerade med spån, det är det värsta som finns ju!!
har ingen aning vad som gäller med fp, det är ju så snurrigt med FK regler tycker jag.
har iaf sovt skönt inatt och precis när man känner sig som mest avis på att andra har bebisar som sover hela natten så gjorde Linn likadant inatt . fast iofs så sov hon bara korta stunder i vagnen igår så det kan ju bero på det oxå . men hon är ju garanterat inne i en fas, så ungen äter!! hon fick vällingsflaska kl 6.30, sen vid 7 äter hon två smörgåsar, två smörgåsrån, en ostbit som hon stal från min macka + en påse med "morgonmums". morgonmums är nå't morgonmål från Semper som de sålde ut för 5 kr här på hemköp så vi testade det. när Dan gick iväg med Noah till dagis så tänkte jag lägga henne, men då vart hon hysterisk och då slukade hon en till vällingsflaska . puh, nu sover hon iaf .
vet inte om jag ska ringa läk iaf om mina bihålor, känns ju inte som skiten släpper någon gång . idag skulle iaf Noah vara på dagis mellan kl 9-14 så han får sova middag på dagis. men det hade gått jättebra de 3 timmar han var på dagis själv igår så det blir nog inga problem. fröknarna sa att det märks att han är van att gå på förskola