Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
hej . jag är hemma igen. orkar inte skriva så mycket just nu, men jag ville skriva att jag är tillbaks. det blir ett test att se hur man fixar helgen och så här hemma, om jag inte gör det så har jag rummet kvar så jag får komma tillbaks i såna fall. men det känns bra just nu, min ångest är borta helt . jag fick ju dubblat min medicindos på antidep och då mådde jag bättre...Dan trodde först inte han skulle fixa situationen här hemma, men med mycket hjälp av vänner så började han tro på sin egen förmåga...sen hade väl jag tydligen flippat ur och vräkt ur mig allt möjligt så Dan fick väl höra sanningen verkar det som. har inget eget minne av det mer än att en sköterska proppade i mig lugnande. men sanningen behövde han tydligen höra. han har inte berättat vad jag sagt, mer än att han "fattade budskapet" lixom. nu mår jag som sagt bra, fast jag är såklart skör och får ta det försiktigt nu. jag läser igenom vad ni skrivit och sagt senare. tack för allt ert stöd iaf, vet inte vad jag skulle gjort utan er. är tacksam för att jag lever idag. kram på er!!