Xgirl; jobbigt att inte mensen kommer.. men du ska se att den kommer!
Hur är det med arvid nu idag då?
Am zandra:ÅÅH vilken duktig dotter du har som står redan! här började nova KRYPA vid 10 månaders ålder, ålade innan, man ska ju inte jämföra, men lätt hänt!
jo visst blir man lite förvånad av fk, står ju klart och tydligt på deras hemsida att även om de betalat ut fel så ska man betala tillbaka.. men men, jag är nöjd!
Min sambo fick för mkt för nåt år sen, vet inte om det var i samband med hemvärnsövning eller om det var fp, men han slapp oxå betala tillbaka, men det var "bara" några hundra kronor.
Åh loppis som är så kul! hoppas ni hittar nåt bra och kul! och att nyckeln kommer tillbaka med!
HAHA. vilka roliga barn du har som slänger blöjor på varandra..
Barbamamma: oj, vilken tur att ingen gjort sig illa på glasskärvorna! Jasså alwin slåss han med, har du märkt nån skillnad på dina killar och tjejer om antingen tjejerna eller killarna slagits mer? om de nu nån gång gjort det.....
Har mailat traderaren igår igen och sa att jag vil ha tillbaka pengarna, men ingen respons, börjar undra om de är bortresta eller nåt, men de bor i södertälje och där har de väl inte sportlov nu? Men sen börjar jag undra vad jag ska ha en fleeceoverall till i slutet på april, OM det är kallt så är den ju bra, men flera plus blir det ju väldigt varmt, vad klädde ni era små i slutet av april förra året? de ligger ju ändå i en vagn...
Ännu en natt har gått utan sambon, det går faktiskt väldigt bra, känns faktiskt skönt att vara ifrån varandra! det behöver vi!
Vi gick en långsam promenad tidigare jag och Nova, känns ont i fogarna men ligger väl i em istället,
Nova behöver luft men jag med kände jag, så skönt ute, 5 plus... har några butiker här där vi bor, en inredning/blomsteraffär som har underbara saker, men ååh så dyra! de har en hemsida där man kan kika med och handla ifrån, måste bara visa den:
http://www.frokenfraken.se/
Novas farmor var här igår och tog ut Nova en stund, så hade de gått dit till samma blomsteraffär, Nova köpte jättefina tulpaner till mig, via farmor alltså och hon hade varit så bestämd när expediten frågade om det skulle vara nåt mer i blommorna, han hade föreslagit nåt grönt men ICKE, Nova skulle ha rosasprayade kvistar i buketten till mig
så expediten hade tyckt Nova var så gullig, så Nova fick en blomma av honom, och då utbrast hon "JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOMMAN,"! och pussade på den... ![Kyss Kyss](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gif)