Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamma: ååh vad spännande! är det nästan klart att ni kommer med i tv eller? vore jättekul! ska ta och lyssna på radioprogrammet vid tillfälle
jättefint det blev i rummet, så ljust och fint i taket!
am zandra; oj vad kämpigt du har det och jag tror med att du behöver komma iväg lite, vart ligger öregrund?
pilea: stora killen som lärt sig cykla!
Evanor: kul när tvätten blir genomblöt av regn så där!
hur var det nu, visst är du gravid? hur långt har du kommit? *nyfiken*
har säkert inte kommenterat alla nu..men återkommer
Här har vi varit sjuka sen förra veckan jag och sambon, nova har varit till och från sen veckan innan dess...jag fick gå till vc i fredags, då hade jag knappt kunnat svälja sen 5 dar tillbaka.... ingen halsfluss, men 45 i snabbsänka så nåt var på g i kroppen så jag fick pencillin ändå..för att jag har småbarn sa läkaren...ja tack eller nåt för det! och som ett brev på posten så fick jag såklart svamp av det...! grrr! men det är helt sjukt vad vi hostar jag och sambon.... vi ligger och hostar i kapp på nätterna och väcker varandra.... tur vi har snälla barn som fortsätter sova hela nätterna... räknas inte att Meja vaknade kl 5 nu imorse ändå och ville äta, hon somnade ju om på stört igen!
lägger in en bild på barnen, sjukt vad tiden går fort! Nova blir ju 4 år om ca 3 månader och Meja är 3 månader nästa fredag!! näääää stanna tiden!! blir nog fler barn här... haha!!!