• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • Fru U

Jag tror inte att det finns en enda tråd på fl där det, när det är fråga om att diskutera partipolitik, inte tillåts förekomma ifrågasättande. Utan det är mer reserverat för känsliga rummet.

Om det finns en ny policy att politiska trådar för anhängare ska lämnas ifred så visa på det och jag lovar att dunsta.

Svaren bor i hjärtat
  • Nice Girl Wrong Place
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 11:02:33 följande:
    Därmed har du precis erkänt att SD är ett parti som vilket annat som helst. Fall på eget grepp!
    Har jag påstått annat?
    Du har två gånger kommit med olika påståenden eller misstolkningar ang mina inlägg.
    Sluta med det tack.
    Beautifully Human
  • Happiness
    Fru U skrev 2010-08-21 12:31:29 följande:
    Allt influeras av politik. Diskuterar du dagistider är det politik. Diskuterar sjukvård är det politik. Diskuterar du arbetslöshet är det politik.
    Åter igen allt är inte politik först och främst. Du kan ju inte göra eller säga vad som helst för att sen komma med argumentet: "ja men det är ju politik". Du kan snacka om politik hur mycket du vill men är något tex olagligt och straffbart ja då blir det fängelse hur mycket du än snackar ordet politik. Förstår du mig nu? Och det är dit jag vill komma och det är det jag menar.

.....man kan inte gömma sig bakom ordet politik i allalägen. Du kan ju tycka att vissa allt är politik men det är ju ganska sekundärt om det är så att något är tex olagligt eller oetiskt. Sen om det är politik eller inte är ganska ointressant. Korsfästning var ju definitivt en politisk handling men det skulle ju näppeligen vara först och främst olagligt att gå och korsfästa sin granne. Hoppas du fattar vad jag menar nu....att säga att allt är politik är lika meningslöst som att säga att allt är verkligt typ. Ja och liksom?
  • Happiness
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 12:33:30 följande:
    Denna tråd är inte en försvarstråd utan en anhängartråd. Respektera detta tack!
    Nä men vill ni inte ha fler anhängare då? Stänger ni ute dom på denna tråd menar du som är potensiella anhängare? Eller vad menar du?
  • Happiness

Ni lär ju inte komma in i riksdagen om ni stänger ute folk på det sättet? Men ok fine with me.....

• MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-21 12:37:39 följande:
    Jag tror inte att det finns en enda tråd på fl där det, när det är fråga om att diskutera partipolitik, inte tillåts förekomma ifrågasättande. Utan det är mer reserverat för känsliga rummet.

Om det finns en ny policy att politiska trådar för anhängare ska lämnas ifred så visa på det och jag lovar att dunsta.
    Klart det inte finns men jag kommer uppmana alla SD-anhängare här att sluta svara och ignorera alla försök till tjafs från SD-motståndare eftersom trådens syfte inte är tjafs och vem som har mest koll på BRÅs källor osv.

Så vi syns i en annan tråd! Inte just i denna.

Tack!
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Happiness skrev 2010-08-21 12:43:04 följande:
    Ni lär ju inte komma in i riksdagen om ni stänger ute folk på det sättet? Men ok fine with me.....
    Tack för visad hänsyn!
  • Nice Girl Wrong Place
    Uhngoliant skrev 2010-08-21 10:21:51 följande:
    Oj du är inte spå insatt i SD va?

Syftet med mitt inlägg var att visa att det finns andra partier som de väldresserade fåren anser som "rumsrena" som gjort betydligt värre saker än SD. Och om nu SD är så farliga för att de inte vill släppa in invandrare så är väl ändå Moderaterna värre som har förstört för alla innom Sveriges gränser i 100 år!

Vad jag gillar med SDs politik?
    SD är det partiet som stämmer mest in på mina hjärtefrågor därför väljer jag SD.
    Jo, jag är mycket insatt i SD.

Du däremot verkar inte vara det eftersom du inte alls förstod mitt inlägg.
    SD vill frånta homosexuella rätten att ingå äktenskap, Björn Söder beskriver detta som en abnormalitet, man vill också förbjuda dem att adoptera barn.
    Övriga som inte kan få barn naturlig väg får adoptera, men helst inte utanför Europa (förbudet hävdes 03 men det finns fortfarande restriktioner), vill man adoptera utanför Europa, vill SD neka dig adoptionsstöd.

Det var ett exempel på bemötandet i din text.
    Vill du ha mer?
    Beautifully Human
  • And3rsson

Jag är FÖR sverigedemokraterna!
    Nått måste göras åt vårat samhälle för det här håller inte längre.
    Vi spenderar miljontals kronor på alla invandrare som kommer hit medans våra gammla får dålig vård och boende, våra småbarn får inte delta i det mesta på förskolor..
    Vi måste se till att ta tag i det här nu!

Tack för mig!

OBS OBS!! ALLA SOM TÄNKER RÖSTA PÅ SD BÖR TA KONTAKT MED DOM OCH FÅ VALSEDLAR HELSKICKADE DÅ DOM SLÄNGER SD S VALSEDLAR I LOKALERNA OCH ALLA LOKALER HAR INTE ENNS DERAS SEDLAR!!!!! OBS OBS

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!