• MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Eftersom det finns så många trådar MOT SverigeDemokraterna så tycker jag det skall finnas en tråd för oss som är FÖR SverigeDemokraterna.

sverigedemokraterna.se/

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-20 22:22
    Tyvär verkar det ramla in väldigt många SD-motståndare och denna tråd är främst för SD-anhängare så var vänligen och respektera detta i denna tråd. Vill du diskutera emot SD finns alla andra trådar att välja på, bara just inte denna. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-21 12:59
    Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

Våra åsikter

* En trygg och värdig ålderdom
    * Ett nära europeiskt samarbete utan överstatlighet
    * Jämställdhet och ökad trygghet för landets kvinnor
    * En ansvarsfull invandringspolitik
    * Krafttag mot brottsligheten
    * Slå vakt om familjen
    * Värdig vård för alla
    * En trygg och kunskapsinriktad skola
    * En ansvarsfull och hållbar miljö- och energipolitik
    * En rättvis arbetsmarknad och minskad arbetslöshet
    * Ett starkt och modernt svenskt försvar
    * Låt Sverige förbli Sverige
    * En levande landsbygd och ett djurvänligt samhälle
  • Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
  • MirandaSthlm
    sumpbäver skrev 2010-08-21 13:47:47 följande:
    Mmm, se bara vad som händer just nu. SDs hemsidor är hackade, valstugorna förstörs och valarbetare hotas. Det är demokrati i sann kommunistordning. De flesta av SDs partilokaler ligger undangömda i källarlokaler, det blir nämligen för dyrt att köpa nya fönster varje dag.

Jag är övertygad att allt som sker ger motsatt effekt, i.a.f stärker det min tro på SD. Men det förstår inte de odemokratiska, hatiska vänsterslöddret.
    Samma här. Skrev precis det i ett tidigare inlägg.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • ohyeahitsme
    Mmm, se bara vad som händer just nu. SDs hemsidor är hackade, valstugorna förstörs och valarbetare hotas. Det är demokrati i sann kommunistordning. De flesta av SDs partilokaler ligger undangömda i källarlokaler, det blir nämligen för dyrt att köpa nya fönster varje dag.

Jag är övertygad att allt som sker ger motsatt effekt, i.a.f stärker det min tro på SD. Men det förstår inte de odemokratiska, hatiska vänsterslöddret.
    Man hoppas väl skrämma Sverigedemokraterna till tystnad. Till viss del har det ju faktiskt lyckats, många sverigedemokrater har under mandatperioden tvingats hoppa av efter dödshot. Media rapporterar ofta om SD's tomma stolar, aldrig om bakgrunden med hotade ledamöter och deras familjer och barn som inte vågar sova ensamma på nätterna. Det är djupt tragiskt.

SÄPO har ju pekat ut våldet och hoten mot Sverigedemokraterna som ett problem, det har man presenterat i en rapport för riksdag och regering, men inför döva öron. Det säger mycket om den sittande regimens syn på demokrati och mänskliga rättigheter. Oavsett om dessa är moderater eller vänsterpartister.

Fascism kallas det. Ingenting annat!
  • Fru U

Jag tror att de flesta vill samma saker. Ha ett jobb, en trygghet, en bostad osv. Skillnaderna ligger i hur man vill uppnå de målen på ett samhällspolitiskt plan.

Jag hoppas ni gillar att vara hemmamammor med dålig lön om ni går tillbaka till arbetet för tyvärr tror jag att det är konsekvensen av sd's politik.

Svaren bor i hjärtat
  • StilaM

Minns inte vem som undrade varför man inte gapade om vänstern. Se  här! Gapeligap.
  • ohyeahitsme
    StilaM skrev 2010-08-21 13:59:57 följande:
    Minns inte vem som undrade varför man inte gapade om vänstern. Se  här! Gapeligap.
    Har du förmåga att se skillnad på en enskilds inlägg på Familjeliv och vad en journalist på Dagens Nyheter eller Aftonbladet skriver i en artikel? Kan du se skillnaden gällande proportioner och skala?

Jag är bara nyfiken, någonting var det du missade i alla fall. Jag vill mest bara veta om du ÄR dum eller SPELAR dum.
  • sumpbäver
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 13:54:32 följande:
    Samma här. Skrev precis det i ett tidigare inlägg.
    Du ska då jämt va först Obestämd
  • sumpbäver
    StilaM skrev 2010-08-21 13:59:57 följande:
    Det var inget gap, gillar du inte demokrati? Det gör nämligen inte vänstersluskar.
  • And3rsson

Dom kallar SD rasister, men är det inte i självaverket dom andra som är det??
    Sd hyser inget hat mot någon.. Men dom andra partierna, kolla på dom?
    Man får inte tycka om sverige nuförtiden..
    Ta tillbax det som är svenskt, svensk tradition!

Ja tycker verkligen att man får ta seden dit man kommer...

• hotmamma
    LaMoi skrev 2010-08-20 22:46:42 följande:
    Man behöver inte vara insatt för att ha folkvett.
    och enligt dina inlägg så verkar det som om du har varken eller!!!!
    Om det inte var du eller någon annan måste det varit jag
  • StilaM
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 14:04:41 följande:
    Har du förmåga att se skillnad på en enskilds inlägg på Familjeliv och vad en journalist på Dagens Nyheter eller Aftonbladet skriver i en artikel? Kan du se skillnaden gällande proportioner och skala?

Jag är bara nyfiken, någonting var det du missade i alla fall. Jag vill mest bara veta om du ÄR dum eller SPELAR dum.
    Det är ju vanligt att man tar till förolämpningar när man känner att argumenten tryter, och eftersom du hittills bemött varje inlägg från mig med att helt enkelt låtsas att jag skrev något helt annat än vad jag gjorde, så antar jag att du helt enkelt inte har så mycket att komma med. Naturligtvis ser jag skillnad, men någon tidigare i tråden frågade varför ingen på FL gapade över vänstern, så jag försökte helt enkelt vara hjälpsam. Hade denne person efterfrågat en artikel från DN hade mitt inlägg ovan varit puridiotiskt, men så var ju nu inte fallet. Så det var alltså du som missade något.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!