Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Jag gillar MPs förslag att anställa clowner som ska underhålla våra pensionärer. Hade de själva fått välja så tror jag de hade valt ätbar mat eller kanske ett helt ägg till frukosten.

• sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-24 08:11:50 följande:
    Oavsett så är det inte vänsterideologin som är problemet, utan ungdomarna. Eller hur?

Och du, det finns ingen brist på stökiga skinnskallar och rasister idag heller. De får bara mindre utrymme i medierna, på gott och ont.
    Både och, det är ju tydligen någon som visar dom åt vilket håll våldet och hatet ska riktas.

Jag personligen har inte sett en skinnskalle på minst 10 år, men däremot invandrargäng som driver runt i stan på helgerna och söker/skapar bråk.

Förövrigt så hade vi ett gäng AFA-grabbar här för en 15 år sedan (var väl mer vilsna vänsterungdomar egentligen) De drev runt och gav sig på korthåriga och flintskalliga män i tron att alla utan hår var nazister. Som tur var så åkte dom jämt på så mycket strykl att dom slutade med sin verksamhet.
  • sumpbäver
    Happiness skrev 2010-08-24 16:19:18 följande:
    NEJ vi vill inte se Sverigedemokraterna invalda i riksdagen. Är det inte dax att lägga ner denna tråden snart? Börjar änna bli tröttsam.zzzzzzzzzzzzzzzz
    Ändå har du riktigt svårt att hålla dig härifrån? Över 1000 röster och 37,5 % för ett inträde. Fantastiska siffror.
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-24 18:56:42 följande:
    Jag tycker siffrorna ser aningen dystra ut. Eller det är förstås subjektivt.

Tyvärr fanns inte ett hell no med bland alternativen, men nej jag tänker inte rösta på dessa misogyna clowner nej.
    Inte heller "hell yeah" fanns med, så du får nöja dig med alternativet som passar dig bäst.

De riktigt misogyna partierna förnekar att våldtäkterna ökar, de gör som Schyman och förklarar i TV att kvinnor bara är mer benägna att anmäla nuförtiden.
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-24 19:09:37 följande:
    Misogyna? Men de vill ju stoppa invandringen och verka för repatriering? :P
    Mja, de vill repatriera de som inte har här att göra.
  • sumpbäver
    daddybear skrev 2010-08-24 20:23:09 följande:
    vilket är skrämmande många enligt jimmie åkesson, alla som inte assimilieras ihjäl typ,gud förbjude att man är stolt över sitt ursprung/religion...... då ska dom repatrieras illa kvickt
    Gud nåde den svensk som är stolt över sitt ursprung/religion idag. Dom brukar kallas saker av sådana som dig.
  • sumpbäver
    daddybear skrev 2010-08-24 21:11:08 följande:
    nejdå inte alls, jag fascineras bara av att svenskar inte kan se att det mesta dom kallar svenskt är importerade saker från andra länder, mat traditioner mm, så varför motsätta sig när denna naturliga gång fortsätter? varför är den fel idag men inte för 60/100/200 år sedan? svenskar är ett underbart folk i mycket och jag personligen är väldigt STOLT SVENSK men det är bara en av de ursprung jag tar till mig och ser det objektivt när man oxå kan poängtera  vad jag anser fel med det här landet. varför måste alla på FL och i samhället i stort bara se saker i svart eller vit? varöfr kan man inte se att det finns mycket bra men och brister med sverige/integrationspolitik/svensk politik mm mm, varför ska alla vara så förbannat dogmatiska??
    Jag trodde diskussionerna om vad som har importerats till Sverige under årtusenden, som ett argument för att massinvandring är något bra, var över. Det har för det första inte alls varit en naturlig gång att kanske 100.000 invandrare kommer hit varje år, med helt olika kultur och religion, långt ifrån. Har inte du blundat och bara läst Aftonbladet eller Expo så vet du också varför den är fel idag.

Det är bara löjligt att prata om fördelningen av ingredienserna på våra tallrikar, eller traditioner som vi själva har tagit till oss, och med det flumma ihop att vi visst behöver massinvandring. Urlöjligt.
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-24 21:12:29 följande:
    Mycket pundig kommentar.
    Sverige har blivit väldigt "pundigt"
  • sumpbäver
    Posh skrev 2010-08-24 21:32:10 följande:
    Jaså?
    Om det har. se bara i skolorna idag.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-24 21:39:25 följande:
    Ja Sverige har en hel del pundare...
    Du menar kat-tuggare och sådant?
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?