Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

daddybear skrev 2010-08-24 21:46:10 följande:
    dom diskussionerna kommer dö samtidigt som "ni" slutar tjata om denna "massinvandring".i dina 100000 som man gärna inte säger för det tar från denna "enorma" siffra är att den största gruppen är hemåtvändande svenskar! och en annan stor del är studenter som bara stannar "ett tag" sen har du förstås mycket skandinavier som kommer hit oxå,men ingen räknar dem i denna statistik,utan alla invandrare är "blattar från tex somalia eller turkiet enligt ni SD anhängare. så i slutändan har du ca 25000 kvar av dina 100000 som är regelrätta invandrare,denna information kommer direkt från SCBs hemsida. du får gärna tala om invandringen men använd iaf rätt siffror och inte någon  skrämsel propaganda som jimmie åkesson och kompani hittat på för att dom vill skrämma upp svenskar,och om du suger i dig den så kanske du borde ta och ta av dig dina skygg lappar och inte hacka på andras källkritik.

du kan kalla det löjligt bäst du vill, faktum kvarstår, sverige tar till sig av andra kulturer har alltid gjort kommer alltid att göra. och tallriken är en bra definition på att sverige har tagit till sig andra kulturer,ingen har sagt att vi behöver den,men nu ser är det så.jag ser inget negativt i att svensk mat får lite mera krydda.Skrattande
    Själv fick jag fram dessa siffror från immigrantinstitutet:

2009 invandrade 102 280 personer. Av dessa var 18 517 svenska medborgare.
    2009 utvandrade 39 240 personer. Av dessa var 20 883 svenska medborgare.

Om inte annat, se dig omkring.
  • sumpbäver

Malmö står sig som europas Baghdad. Undrar när man ska börja dela ut skyddsvästar och hjälm vid stadsgränsen?

• sumpbäver
    MirandaSthlm skrev 2010-08-25 13:34:19 följande:
    hihi joho
    Hmmm...Obestämd
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:04:55 följande:
    Vad? Blev du sugen? Akta så du inte tömmer ut dig helt och skriver "uttömmande" inlägg.
    NÄee, sådana här forum brukar inte få mig att tänka på att dra i skinnspiken.
  • sumpbäver
    Jes P skrev 2010-08-25 18:46:02 följande:
    Tja, jag är invandrare men mina barn är Svenskar ... nåå .. men det ska väl gå att utvisa Svenskar också om de har invandrade föräldrar (hur många led var det nu?) ... frågan är nog vart de ska utvisas till ... 
    Nåå, SD har nog några lösningar till det problemet också ... liksom kompisarna hade den slutliga lösningen i slutet av 30-talet / början av 40 talet.  

Heil Åkesson !!  
    Dags att släng Aftonbladet och Expo. Vem vill slänga ut dig och dina barn?
  • sumpbäver
    Joppis skrev 2010-08-25 19:30:09 följande:
    Ingen dålig fantasi du har iaf. Vart får ni allt ifrån???
    Folk kan tyvärr inte tänka själva längre, utan de tror blint på Sahlin, Schyman och Aftonbladet.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:13:04 följande:
    Har DU läst SDs partiprogramm när det gäller invandrarfrågor?!
    Vad är problemet där?
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?