Inlägg från: sumpbäver
|
-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
-
32,5 % för ett inträde än så länge. Imponerande.
-
Wow, det rör på sig. IntressantModeraten skrev 2010-08-03 09:05:42 följande:Både ja och nej.
Ja för att problemen med flyktingpolitiken behöver lyftas.
Nej för att.. i övriga frågor så har jag större förtroende för etablerade partier.
Dagens opinionsundersökning:
www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/opinions... -
Svenska dagbladet? SvD :OModgun skrev 2010-08-09 15:28:37 följande:
Jag vill att SvD kommer in i riksdagen lika lite som jag vill att Vänstern eller dylikt parti kommer in.
Alltså inte alls.
-
De är mer kända som SDModgun skrev 2010-08-09 16:50:51 följande:eller du kanske INTE förstod att jag menade (S)(v)erige(D)emokraterna?
-
ND har aldrig varit i riksdagen (nationaldemokraterna) och det ska vi vara glada för, DOM om något är rasister. Men du kanske tänkte på NyD (ny demokrati)?Tygtiiger skrev 2010-08-09 17:08:26 följande:Nej. Tyvärr tror jag att de kommer in, hoppas bara att de straffar ut sig som ND gjorde, med massa nötter och plattnackar som inte klarade sitt uppdrag.
-
Oups! 38% för ett inträde just nu. Imponerande siffror
-
Jag har hört argumentet om låg utbildning länge nu. Jag antar att du syftar på att låg utbildning = dum i huvudet?Jag misstänker att du själv innehar en professur minst?sisterinlaw skrev 2010-08-09 19:16:14 följande:Förvånande? Med tanke på utbildningsnivån på de som hänger här att döma från de flesta frågor som ställs i forumet borde det väl snarast ligga över 70%. Allt annat skulle jag se som en besvikelse om jag vore SD:are (baserat på vilken den typiske SD-väljaren är).
Och nej, jag vill inte ha in SD i år eller något annat år. Nationalstatsprojektet känns generellt inte jättefräscht oavsett hur långt ut till höger eller vänster det bedrivs.
Partierna som drar flest väljare med låg utbildning har alltid varit arbetarpartierna, som dom så fint kallar sig, på vänsterkanten. Menar du att sossarnas och vänsterns väljare alltid varit skruvade dumhuven?
Som vanligt när man kan vara anonym i väljarbarometrar så stiger SDs siffror markant. Ingen vill ju bli jagad av AFA-terroristerna ( undrar just vad de innehar för utbildning) Bli stämplad som nazist, bli utsparkad av facket eller förföljd i allmänhet bara för att dom tycker att massinvandringen ställer till problem. Sist jag kollade på Facebook så låg SD på 18,5% av cirka 89.000 röster.
Att du nedvärderar människor på Familjeliv, Facebook med många fler ställen säger mer om dig än oss.
En utbildning kan i princip vilken mupp som helst inskaffa sig, det säger absolut inget om intelligensen iaf. Allmänbildning och egna erfarenheter säger mer enligt mig. -
Ha ha, eller minst 70% av Familjelivs medlemmar är nazister. Ohly kräver nedläggning av högerextremt forum.Julias Farsa skrev 2010-08-09 19:31:29 följande:Kan se rubriken på aftonbladet imorgon
"70% av familjelivs medlemmar är SD" -
Yes yes yes! Du får vänja dig med ett nytt parti i riksdagenLiselottang skrev 2010-08-09 23:02:06 följande:Nej nej nej (!)