oxelösund / nyköping
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
kommer inte läsa fl ngt mer idag förns imorgon kväll igen, så inget fika hos mig imorgon. Jag satsar på öppna imorgon och på torsdag (pepparkaksbak där då) - om ingen annan vill ses då (?) och rörelseleken på fredag. Hoppas vi ses!
kommer att gå på öppna på fre men det blir efter rörelseleken då lill tjejen ju är lite liten för den än
annars kommer jag gå på öppna någon dag nästa vecka med säkert.
Har nån av er hört nått om förskoleplats ännu?
Synd tråden verkar dött ut, kanske mkt att göra inför julen.
Idag fick vi i alla fall brev om att båda barna fått dagisplats på Peterslund, och var inte i nya baracken utan avdelningar som redan finns!
God Jul allesammans i alla fall.
härligt att höra att ni fick det ni ville!
hallwall och jag möttes nere på öppna förskolan en dag av en slump. Ska dit i morgon igen om någon av er vill hänga med så kan vi ses där kommer nog vara där ågon fång runt 10-11 tror jag menblir nog kvar där länge de stänger ju 16 i morgon.
God fortsättning!
Nu har även våran lilla bebis ute, hon ville ut på Nyårsafton kunde inte vänta ett dygn till på det nya året
Så nu kommer jag också bara gå hemma ett tag framöver.
STORT grattis vilken härlig början på det nya året trots allt att få starta det med en ny familje medlem!