oxelösund / nyköping
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
Tack och Kul att ni vill ses!
Jag ska bort nästa vecka mån-ons, och har för mig att jag har tid på bvc på torsdag fm (jag kommer då att vara på öppna förskolan fram till halv tolv) och rörelseleken på fredag fm, så nästa veckan är nog lite tajt - såvida vi inte ses på öppna men veckan därefter så ska jag kunna varje dag vad jag vet än så länge....
här var det soft.... tänkte höra om ni hade lust o komma över till mig nästa vecka - måndag eller tisdag skulle fungera fint för mig. Tänkte mig från kl 14.00. Jag har barn som sover middag och vill gärna vila själv lite, vet inte hur Era barn sover, men har ni annat förslag på tid så kom gärna med det
Jag bjuder på fika / lättare lunch. Säg till om någon är allergisk.
Förstår om det är tätt inpå, men det är värt ett försök iaf
här var det soft.... tänkte höra om ni hade lust o komma över till mig nästa vecka - måndag eller tisdag skulle fungera fint för mig. Tänkte mig från kl 14.00. Jag har barn som sover middag och vill gärna vila själv lite, vet inte hur Era barn sover, men har ni annat förslag på tid så kom gärna med det
Jag bjuder på fika / lättare lunch. Säg till om någon är allergisk.
Förstår om det är tätt inpå, men det är värt ett försök iaf
Isaacs: du och jag får väl prelboka tisdag så håller vi tummarna för att någon mer tittar in här innan tisdag och hänger på.
Jag jobbar tyvärr e-middag på tisdag istället för imorgon var en som ville byta, men verkar ju inte som nån annan sett eller kan komma i alla fall!
Hoppas i alla fall att det blir flera tillfällen
jag ska på sista föräldra gruppen i morgon (tis) men det verkar ju inte som det gick övriga dagar denna vecka är jag och dottern inte uppbokade av nått spec.
det blev hastigt påkommet av mig så jag förstår om det inte går för Er. Jag åker ner till öppna förskolan imorgon på eftermiddagen. Jag tror inte jag har ngt inbokat ons o tors så om ngn kan o vill ses är d bara o hojta till. jag läser fl på kvällarna efter åtta
clawdia, vi kanske ses imorgon?
Oxelösund är ett riktigt sunkigt ställe. Enda anledningen att folk åker dit är för att köpa knark.
Grattis.