oxelösund / nyköping
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
Isaacs: håller tummarna för att vi får plats och att de andra trivs på sina redan befintliga dagisplatser. Man vill ju inte skola om barn hur mkt som helst heller - inte jag iaf :-S .....men vi får se............. känns inte som att man får hoppas för mkt.
Nu är vi också äntligen på plats i ockle.
Minoo: Såg erat boende är till salu, vart ska ni flytta?
Härligt hoppas ni kommer att trivas nu =)
Hej på Er,
Här var det tyst som i graven
Ville bara säga att vi den 9:e november fick en liten flicka, 48 cm 3240 gr. Jag är nu ensam med mina två små om dagarna då pappan har börjat jobba igen. Om det är så att någon vill ses så är jag gärna på. Hemma hos mig fungerar om ni vill även om vi inte riktig är helt iordning. Vet att kan svårt att få till tider (min äldsta har sina rutiner som vi gärna följer), men annars så "hänger" jag på öppna förskolan i stort sett dagligen, vore kul o ses!
ses med gärna någon dag :) hoppas vi kan få till det innan jul bara för sen börjar jag jobba igen o maken är hemma i alla fall till maj då blir vi hemma båda tills nr 2 behagar komma ut.