oxelösund / nyköping
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.
jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!
Ja fast är ju ett toppenbra sätt att träffa nya bekantskaper på
Gick på öf här i Nyköping när barna var bebisar tyckte det var toppen.
Hej,
Jag och min sambo kommer att flytta ifrån Stockholm i okt/nov ner till Oxelösund. Jag är 33 och sambon 34. Vi har en son på 17 månader och väntar tillökning i november vilket gör att jag kommer gå hemma ett tag till och vara mammaledig. Då är det ganska tråkigt att inte ha någon att dela dagarna med
Har du kollat med BVC om föräldargrupper för barn i din ålder?
Annars finns det även en öppen förskola där man kan lära känna nytt folk
Var kommer ni att bo?
Jag är sällan inne få FL, men nu vet du iaf en till som kommer att flytta ner med litet barn
MVH
HallWall
Förlåt, nu såg jag resten av tråden.... du har ju koll på detta
Vi ska flytta in på Lingonvägen. Verkar som att vi inte kommer ha så långt mellan varandra då.
Ja jag har varit en gång på öppna förskolan och det lär bli mååånga besök där framöver och föräldra gruppen började förra veckan så den går vi med på.
HallWall nej det är inte alls långt mellan oss då ju vi får ta och höras av, vill gärna lära känna nya personer i vår nya hemstad. Vår tjej är snart 4 månader och jag kommer vara hemma till 1 jan då vi byter av.
Clawdia: absolut får vi höras av, det är alltid bra med kontakter och umgänge Vi får se när min nummer två väljer att komma ut, men något ska man väl hinna träffas innan du börjar jobba.
ja kul att alla 3 bor nästan innom samma område snart i alla fall =)
ni får hålla tummarna för mig på fredag ska på jobb intervju i nyköping vore såååå skönt att slippa köra 1 timme var dag enkelväg för att komma till jobbet när jag börjar jobba igen men vi får se hur det går bara att hoppas på det bästa nu,