• Rosdraken

oxelösund / nyköping

vi kommer snart flytta ner till Oxelösund och söker nu lite nya vänner och bekantskaper i närheten.

jag är 25 år och min man 28 sen har vi en liten tjej på 2 månader. Vore roligt att träffa någon ny människa att lära känna!

Sonja 20/5-10
  • Svar på tråden oxelösund / nyköping
  • Rosdraken

tack, väntar på svar från jobbet i dagarna nu var där igår.

jag är behörig tidigare lärare, men har redan sökt jobbet på saltkråkan tveksamt om jag får det bara då det innebär verksamhetsansvar.

vi har blåklockan som förstahandsval och skattkistan som andra men vi får se är ju länge kvar tills hon ska börja sen får vi se hur mycket hon går då jag ju förhoppningsvis är hemma med nr 2

Sonja 20/5-10
  • HallWall

Clawdia: misstänkte att du säkert hade sökt den tjänsten. Renoverar ni huset mkt?

Isaacs: jag har också valt Peterslund som 1:a och därefter Blåklockan. Jag pratade med kommunen om plats och då nämnde de att det står 25 över-/hemflyttningsbarn i kö för att komma in på Peterslund, vilka de har tänkt att ge plats from januari i en tillfällig barack. Därtill kommer de barn som redan står i kö för att få plats på Peterslund vilket gör det tufft att få sitt 1:a handsval. Guuuuuuuud det hade ju varit toppen o få plats 50 m från hemmet. Misstänker att vi får plats på Blåklockan istället i januari då den här stora rokaden ska ske. Tror jag avstår från Saltkråkan då jag vill ha honom närmare hemmet och inte kan uppoffra den tid det krävs att städa förskolan själv någon vecka i sträck med 2 små barn själv :-S

• dooleys85
    HallWall skrev 2010-10-04 21:09:03 följande:
    Clawdia: misstänkte att du säkert hade sökt den tjänsten. Renoverar ni huset mkt?