tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Vad jobbar du med nu då om man får vara nyfiken?
Eller i vanliga fall..
det sista som överger en är hoppet.. Jag som har sett träffen med er tjejer som en ursäkt att sy ny klänning till mig själv.. skulle sy en matchande till dottern men nu känner jag mig inte så taggad.
Men det kan alltid vända. Det är ju faktiskt inte alltför sällan som väderprognoserna inte stämmer och de kan ju växla väldigt beroende på var man tittar
ska vi enas om att det inte blir något imorgon eller?
nu är vi ju fler som hoppat av än som ska med skulle jag tro..
Vad säger ni?
jag verkar vara ensam om att inte vara glad för grekiskt så just den träffen hoppar jag.. Annars hade det varit kul att se klippan.. Har bara varit utanför klippan innan n
Just nu kommer här en hel del regn och vi bor ju inte så jättelångt ifrån djurparken. Men om vi ska dit någon gång så får vi se till att min morbror jobbar så kommer vi in gratis iaf=)
Finns en jättemysig mongolisk restaurang där man själv väljer sin mat (lite som buffe) och sen steker kocken det medan man väntar. sist jag var där så fick man äta så mkt man ville för 108 kr/person.... Kanske hade varit något?
vid kanalen.. Om man ska ta buss dit så hoppar man av vid länsstyrelsen skulle jag tippa på.
Nu öser det ner här så i dag får bli en riktig innedag. Ska pyssla här hemma och sy klart dotterns kjol. Det blev ingen matchande klänning men väl en kjol=) Sambon ska gipsa lite och förbereda inför flytt av hallväggen så vi har att göra ändå=)
Blev jättebesviken igår när jag testade min nya klänning och märkte att den är på tok för stor. Försökte rädda det genom att sy smock i ryggen men det hjälpte inte värst så nu får jag väl sy in eländet...