• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

nettan87 skrev 2010-08-12 18:41:41 följande:
    ja men jag tycker inte om att plugga. nej är inte sjuksköterska, men man kan plugga tillbm ändå
    jaha.. jag har hört att man måste läsa till ssk och sen arbeta som det innan man går och läser 1,5 år på universitet eller högskola..

Vad jobbar du med nu då om man får vara nyfiken?
    Eller i vanliga fall..
  • erinny
    071020 skrev 2010-08-12 19:37:28 följande:
    kommer göra en pastasallad, enkelt att göra, enkelt att ta med.. :)
    är nog inne på samma spår. Ska prova något nytt bröd till tänkte jag
  • erinny
    Edda2 skrev 2010-08-13 07:28:51 följande:
    God morgon tjejer!

Får se om jag kan följa med i morgon ena sonen har fått feber så beror lite på.
    Hoppas han blir bättre!
    sonen08 skrev 2010-08-13 07:59:19 följande:
    Får tyvärr hoppa att följa med på lördag..
    Vad tråkigt..

Väderprognosen för imorgon ser inte jättekul ut.. läste att det tom var risk för åska i Höör under eftermiddagen
  • erinny

det sista som överger en är hoppet.. Jag som har sett träffen med er tjejer som en ursäkt att sy ny klänning till mig själv.. skulle sy en matchande till dottern men nu känner jag mig inte så taggad.

Men det kan alltid vända. Det är ju faktiskt inte alltför sällan som väderprognoserna inte stämmer och de kan ju växla väldigt beroende på var man tittar

• erinny
    SaraKlippan skrev 2010-08-13 08:35:01 följande:
    Jag vet inte om ja heller kan följa med :( igår kväll fick jag jätte ont i magen o låg bara o kved i soffan tills ja fick gå o spy! :( mår lite bättre idag men har fortfarande ont! Pallar nog inte gå på Skånes imorgon om ja är så här! :( jag som sett fram emot det! :( ledsen! Hoppas det blir bättre fram mot dagen! Vet ju inte vad det är heller o de e lite jobbigt! Men bebis rör på sig där inne så ja tror inte det är nåt fel på h*n!
    Stackars dig!
    Man brukar känna på sig om där är något riktigt fel..
    Det bästa är väl att ta det lugnt. Hur långt har du kvar?
  • erinny
    nettan87 skrev 2010-08-13 09:09:52 följande:
    vad tråkigt det är så många som inte ska med. hur många blir vi då som ska ditt?
    Har kollat på dansk vädersida. vi brukar få deras väder och där visar inget regn.
    Här är vi fortfarande på... Nu har vi fint väder här.
    Jag var inne och kollade på smhi men nu när du säger det så brukar sambon alltid kolla vädret på en dansk sida.
    ska jag tänka på nästa gång.
  • erinny

ska vi enas om att det inte blir något imorgon eller?
    nu är vi ju fler som hoppat av än som ska med skulle jag tro..
    Vad säger ni?

• erinny

jag verkar vara ensam om att inte vara glad för grekiskt så just den träffen hoppar jag.. Annars hade det varit kul att se klippan.. Har bara varit utanför klippan innan n

Just nu kommer här en hel del regn och vi bor ju inte så jättelångt ifrån djurparken. Men om vi ska dit någon gång så får vi se till att min morbror jobbar så kommer vi in gratis iaf=)

Finns en jättemysig mongolisk restaurang där man själv väljer sin mat (lite som buffe) och sen steker kocken det medan man väntar. sist jag var där så fick man äta så mkt man ville för 108 kr/person.... Kanske hade varit något?

• erinny

vid kanalen.. Om man ska ta buss dit så hoppar man av vid länsstyrelsen skulle jag tippa på.

Nu öser det ner här så i dag får bli en riktig innedag. Ska pyssla här hemma och sy klart dotterns kjol. Det blev ingen matchande klänning men väl en kjol=) Sambon ska gipsa lite och förbereda inför flytt av hallväggen så vi har att göra ändå=)

Blev jättebesviken igår när jag testade min nya klänning och märkte att den är på tok för stor. Försökte rädda det genom att sy smock i ryggen men det hjälpte inte värst så nu får jag väl sy in eländet...

• erinny
    Lugnistormen skrev 2010-08-14 11:58:17 följande:
    Tack allihopa för alla gratuulationer. Vi hade en toppen dag i går och jag fick fina saker av min gubbe.

Skulle det vara någon träff i malmö? Vart o när i sånna fall?
    Jag tog upp det innan idag så inget är bestämt..
    Men jag har som förslag att vi går till en mangolisk restaurang vid kanalen i ´vid kanalen i malmö.
    Där finns långa och stora bord och några små.. Vet inte ännu hur många som är sugna.

Jag hade tyckt det var kul att hitta på något uppåt i skåne också då jag sällan är norr om Höör..
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!