• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

jag får väl ringa till mongoliska och avboka.. Någon som vill prova ringa elysee?

• erinny
    hallencreutz89 skrev 2010-09-17 11:05:30 följande:
    Jag vill ha fler tjejkompisar men jag blir jätteobekväm när jag försöker prata med tjejer av nån anledning
    Välkommen att hänga med oss!
  • erinny
    Lincon skrev 2010-09-17 11:19:26 följande:
    Ne, nu måste jag plugga fysik! har prov om en vecka!! Tittar in här senare! Ha det så bra alla!
    Lycka till!
    hallencreutz89 skrev 2010-09-17 11:19:38 följande:
    Ja alltså ni är säkert jättesnälla jag är mer rädd för att ni inte ska tycka jag verkar treblig för ibland verkar jag nog rätt dissig för jag inte vet vad jag ska säga till folk
    då är det ju perfekt att "träffas" härinne ett tag tills du känner dig mer bekväm och kanske redo för en träff i verkliga livet...
  • erinny

mongoliska ligger väl på 120 kr med förätt och huvudrätt eller vad man nu ska kalla det..
    Jag hoppas på att fler tänker som mig och hellre lägger till 100 kr och är nöjda med service och mat,.
    hoppas verkligen ingen känner sig överkörd!

• erinny
    071020 skrev 2010-09-17 11:43:01 följande:
    Jo jag gör lite grann...hehe ;)

Men stort välkommen till er nya!!! :)

Älskar elysee, så det blir alldeles perfekt :)
    skräm nu inte iväg tjejerna;)

verkar som restaurangdilemmat löst sig till det bästa=D
  • erinny
    Lincon skrev 2010-09-18 11:00:26 följande:
    6 stycken?

Jag är förkyld, men det känns lite bättre än igår. Jag ska ta ett långt varmt bad när sambon vaknar så att huvudet lättar lite (är lite täppt i bihålorna, men ingen bihåleinflamation). Eller någon som insisterar på att jag ska stanna hemma ikväll??
    så länge du känner dig okej och upplagd för lite trevligt sällskap så tycker jag absolut du ska komma!Glad
  • erinny

som småbarnsförälder känns det som man blir av med en förkylning i väntan på den andra..
    Lilleman är förkyld nu men resten av familjen verkar ha klarat sig.. än så länge iaf..

• erinny

Tack så mycket alla tjejer! hade jättetrevligt:)

• erinny

troligtvis får sambon sitt schema imorgon då han ska på öppningsmöte och få paserkort och sånt..
    Efter det så ger jag besked om hur det blir med ullared.

Har målat ungefär 40 kvm ytterpanel nu så nu ska jag bara klippa sonen och sen myser vi ner oss i soffan tillsammans med storasyster:)

• erinny

Nu har sambon fått sitt nya schema och han jobbar natt den 2 okt.. Alltså börjar han inte förrän 23:)
    Så jag följer gärna med till ullared!

• erinny
    071020 skrev 2010-09-22 09:46:14 följande:
    Jippi!! :):)
    bara vi hinner hem så han hinner sova en liten stund innan han måste sticka kl 22 så är både han och jag jättenöjda:)

Vi är ju på jakt efter lite samma saker då vi båda har barnkalas på g:)
  • erinny
    071020 skrev 2010-09-22 16:41:42 följande:
    haha...ja innan dess bör vi va hemma...annars har vi nog gått totalvilse inne på gkås ;)

Jo barnkalas, barnkläder..o kanske lite bakutrustning...(nää inte kitchen aid, men det finns kanske annat roligt;))
    det är det som är det farliga med gekås.. att det alltid finns "annat roligt"...;)
  • erinny
    mammamaria1981 skrev 2010-09-23 13:38:51 följande:
    Hej alla

Jag har inte varit inne på länge nu.

tagit ett stort beslut, kastat ut min kille. Vi var inte överens om detta, han ville inte att det skulle bli så här men jag vet att det var det bästa även om det kan kännas lite tomt nu. och lite ledsamt att vara ensam gravid.

Hoppas att ni alla mår bra
    Vad starkt av dig!
    Du kommer fixa det galant!
  • erinny

Puchiko:
    om du känner att du behöver komma upp så kan jag avstå..
    För jag tror, liksom maddlyn att det blir för trångt med fyra vuxna och ett barn..

• erinny

Jag "måste" ju inte heller upp.. tänkte handla julklappar till barnen och presenter till dottern som snart fyller år..
    Så bestäm du, Puchiko.. Jag klarar mig i vilket fall som helst:)

• erinny
    SaraKlippan skrev 2010-09-27 21:56:48 följande:
    Skrev upp mig på vardag då ja ändå är arbetslös och känner att helgerna alltid är såå fullbokade! Speciellt nu när vi ska renovera här hemma :) Måste ju bygga barnrummet nu :)
    Så spännandeGlad Vi håller också på med ett barnrum nu. Tycker det är roligt med barnrum då man kan vara riktigt kreativ. Lycka till med byggplanerna!
    Puchiko skrev 2010-09-27 21:15:41 följande:
    Åk du erinny :) kanske blir någon annan resa dit så kan jag åka då :)
    Det kan nog bli både en och annan tur om det vill sig väl:)
    Men då gör vi så, om det känns okej för dig...
  • erinny
    mammamaria1981 skrev 2010-09-29 02:05:01 följande:
    hej på er.
    vad kul att ni är så många som ordnat träffar med varandra och att ni bor nära och sånt.

hur många här är det som bor i norra skåne? Typ Hässleholm, Kristianstads området?
    Hade varit kul om vi härifrån också kunde hitta på nått tillsammans,
    för jag börjar iaf bli riktigt rastlös om dagarna, någon annan som känner samma?
    Där håller på att anordnas träff i helsingborg just nu.. Du kan se det lite längre upp på denna sidan..
    Dom flesta (om inte alla) som anmält sig till träffen/träffarna där är nog från norra skåne....
  • erinny

bussen går väl en gång i halvtimmen även en lördag. Den stannar på centralen i lund och sen hoppar man av på busstationen i sjöbo.. Den stannar i stort sett utanför maddlyns ytterdörr:)

• erinny

ser fram emot att baka med dig maddlyn då jag tittat i ditt skafferi och insett att du är lite av bakprinsessan;) Ska bli jättekul!

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!