tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
jag får väl ringa till mongoliska och avboka.. Någon som vill prova ringa elysee?
jag får väl ringa till mongoliska och avboka.. Någon som vill prova ringa elysee?
mongoliska ligger väl på 120 kr med förätt och huvudrätt eller vad man nu ska kalla det..
Jag hoppas på att fler tänker som mig och hellre lägger till 100 kr och är nöjda med service och mat,.
hoppas verkligen ingen känner sig överkörd!
som småbarnsförälder känns det som man blir av med en förkylning i väntan på den andra..
Lilleman är förkyld nu men resten av familjen verkar ha klarat sig.. än så länge iaf..
Tack så mycket alla tjejer! hade jättetrevligt:)
troligtvis får sambon sitt schema imorgon då han ska på öppningsmöte och få paserkort och sånt..
Efter det så ger jag besked om hur det blir med ullared.
Har målat ungefär 40 kvm ytterpanel nu så nu ska jag bara klippa sonen och sen myser vi ner oss i soffan tillsammans med storasyster:)
Nu har sambon fått sitt nya schema och han jobbar natt den 2 okt.. Alltså börjar han inte förrän 23:)
Så jag följer gärna med till ullared!
Puchiko:
om du känner att du behöver komma upp så kan jag avstå..
För jag tror, liksom maddlyn att det blir för trångt med fyra vuxna och ett barn..
Jag "måste" ju inte heller upp.. tänkte handla julklappar till barnen och presenter till dottern som snart fyller år..
Så bestäm du, Puchiko.. Jag klarar mig i vilket fall som helst:)
bussen går väl en gång i halvtimmen även en lördag. Den stannar på centralen i lund och sen hoppar man av på busstationen i sjöbo.. Den stannar i stort sett utanför maddlyns ytterdörr:)
ser fram emot att baka med dig maddlyn då jag tittat i ditt skafferi och insett att du är lite av bakprinsessan;) Ska bli jättekul!