• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

vackert udda skrev 2010-07-20 21:53:48 följande:
    Det låter kanon! Du kan ju helt enkelt bara slänga in ett inlägg här i tråden när du känner för att bjuda in oss FlörtKanske känns bäst för dej om vi träffats innan du tar hem ett gäng annars okända människor till ditt hem.
    Vi kommer nog få många tillfällen att träffas..=)
    Tycker alltid det är smidigt att vara hemma hos någon då man har tillgång till allt då..

Hur många av oss är det som behöver betalainträde på Skånes djurpark?
  • erinny

Jag ska höra med min morbror. Om vi inte blir jättemånga och han jobbar den helgen tror jag vi kommer in gratis.

Hur många barn ska följa med.?
    Jag vill gärna ha med mina två, 1 och snart 3 år

• erinny

Några fler än jag som kan tänkas "träffas" på facebook, nu ett tag innan vi ska till djurparken?
    Tänker att det är ett bra sätt att få lite kläm på varandra innan vi sesFlört

• erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 10:21:00 följande:
    Hejsan

Jag hoppar skånes djurpark pga höggraviiditet, svårt att gå långa sträckor, men e gärna med på grillkväll eller träff sen =)

Ni kan adda mig på fb .... [email protected]

Hoppas ni alla får en fin dag idag.. vi har redan 25 grader här ''puh''

Kram
    har lagt till dig nu.
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-21 10:31:40 följande:
    Och det med Facebook låter som en bra ide, men jag vill försöka vara lite anonym här på fl så om någon skulle vara intresserad av min Facebook kan ni ju inboxa :)
    du kan ju lägga till oss exhibitionister(eller hur det nu stavas) som redan blottat oss=)
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-07-21 10:29:44 följande:
    Hur dags hade ni tänkt åka den 14? Vill gärna med men jag jobbar ett par timmar på morgonen till 11.00 typ.
    Ska du åka buss eller?
    För dom som ska göra det så får vi ju anpassa oss efter bussen som går från höörs station till djurparken
  • erinny
    Chokladmuffins skrev 2010-07-21 10:58:20 följande:
    Hej alla Skåningar!!!

Så roligt att det är så många från Skåne som har samlats på en plats.. Här vill jag vara med =).. Jag är 25 år och bor mellan Sjöbo och Tomelilla... Vi planerar barn men inget hänt än.. tyvärr... Men hoppet finns alltid =)
    Vad kul med ännu en från "vårt" håll..
  • erinny
    SaraKlippan skrev 2010-07-21 12:00:37 följande:
    Kul att det är sån aktivitet här :)

FB låter kul... är inte jätte aktiv där nu men kan ju va kul o se lite bilder o så om inget annat :)

min mail på FB är
    [email protected] 
    jag har addat för många idag men vore kul om du kunde lägga till mig i dina vänner..
  • erinny
    nettan87 skrev 2010-07-21 13:05:08 följande:
    vad heter du på facebook?
    Sandra Berglund.. Vi är redan vänner där=)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!