• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Amanda92 skrev 2010-09-07 13:53:23 följande:
    Hej här ha ni en tjej till som bor i skåne.. Bor i staden Landskrona med min sambo. Vi vänta vårt första barn i december :) Hoppas ja kan få kontakt med någon närma mej Kram :)
    Välkommen!
    Och stort grattis till graviditeten!!
  • erinny
    Lincon skrev 2010-09-07 15:20:41 följande:
    Haha, det här var lite komiskt, jag bor nästan precis vid restaurangenSkrattande Då har jag iallafall inget att skylla på för att inte komma!
    du är hjärtligt välkommen!
  • erinny
    Lincon skrev 2010-09-07 21:27:16 följande:
    Hej igen!

Hmm.. nu vet jag inte riktigt hur jag ska framföra detta, och jag har ju egentligen ingenting att säga till om eftersom jag hoppat in så här i efterhand, men alla som ska träffas på Mongolian i Malmö lördagen 18/9, har någon av er ätit där förut?

Jag paxade den lördagskvällen ikväll vid middagen och berättade om den här tjejträffen. Min sambo tyckte det lät jättekul och frågade var vi skulle äta och jag sa "på Mongolian som ligger här nere.." Min sambo svarade då att jag fick äta hemma innan då för maten där är oätligRynkar på näsan. Han har ätit där en gång, visserligen för länge sen, men jag hittade också en recenssion från 2007 från sydsvenskan där de skriver exakt samma saker min sambo berättade om stället och maten. Jag lägger in en länk här så kan ni läsa:

www.sydsvenskan.se/mat-och-dryck/bong/article...

"Vi konstaterar tre saker: 1) det blev väldigt flottigt, 2) någon större smakskillnad mellan kyckling och oxkött är svår att finna, 3) att något är härsket."

Om alla ändå vill äta där så kommer jag givetvis ändå, jag kommer ju för att träffa er! Annars kan jag varmt rekommendera exempelvis Bröderna M vid Gustav Adolfs torg i Malmö där jag ätit flera gånger (priserna helt ok), eller Grappa vid Lilla Torg.
    Jag har ätit där tre eller fyra gånger. Jag har tyckt det var jättegott. Gillar att man väljer själv. Jag är öppen för alla andra förslag. Äter det nesta=)
  • erinny
    ÅzaLu skrev 2010-09-08 09:25:32 följande:
    .vår lille Isaac har tittat ut till oss... han kom i lärdags den 4 september då jag blev akut dålig i havandeskapsförgitning... så det blev akut snitt, han var 53 lång o vägde 3630 vid ankomst !!, vi ligger ff innne på sjukan, får se när jag får åka hem... har legat på intensiv vård avd två dagar men är nu på vad o tar igen mig
    GRATTIS!
    Hoppas ni snart tagit igen er och får komma hem och mysa=)
  • erinny
    mammamaria1981 skrev 2010-09-08 12:56:42 följande:
    Hej, hittade precis denna tråd. Kul. Jag är ifrån Hässleholm

Välkommen!

inlägg 1000 och allt=)

• erinny
    mammamaria1981 skrev 2010-09-08 12:56:42 följande:
    Hej, hittade precis denna tråd. Kul. Jag är ifrån Hässleholm
    jag har en dotter född 07 och en son född 09.
    Bor mellan Veberöd och Sjöbo men vet att här finns rätt många som bor norrut här i denna tråden..=)
  • erinny

vissa har ju varken gubbe eller gumma.

Min sambo jobbar periodvis så mkt att vi inte ens hinner prata ansikte-mot-ansikte på två-tre dagar...
    Så det är nog inte lönt att fråga honom ens en gång..

• erinny
    mammamaria1981 skrev 2010-09-09 16:31:14 följande:
    vad kul.
    jag är också snart 2-barns mamma =)
    Då får man gratulera!
    Snart dags eller?
  • erinny

låter som en superkul idé Maddlyn!

Själv sitter jag dränkt i ansökningar då jag helt plötsligt befodrats till rekryteringsansvarig...

Vissa ansökningar är faktiskt rätt roande...Skrattande

• erinny

det är rätt blandade folk vi söker.. Det är till sambons företag.. Vi ska anställa fyra stycken i schakt- och anläggningsbranschen (om det nu finns en sån bransch...;))

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!