Lincon skrev 2010-09-07 21:27:16 följande:
Hej igen!
Hmm.. nu vet jag inte riktigt hur jag ska framföra detta, och jag har ju egentligen ingenting att säga till om eftersom jag hoppat in så här i efterhand, men alla som ska träffas på Mongolian i Malmö lördagen 18/9, har någon av er ätit där förut?
Jag paxade den lördagskvällen ikväll vid middagen och berättade om den här tjejträffen. Min sambo tyckte det lät jättekul och frågade var vi skulle äta och jag sa "på Mongolian som ligger här nere.." Min sambo svarade då att jag fick äta hemma innan då för maten där är oätlig
. Han har ätit där en gång, visserligen för länge sen, men jag hittade också en recenssion från 2007 från sydsvenskan där de skriver exakt samma saker min sambo berättade om stället och maten. Jag lägger in en länk här så kan ni läsa:
www.sydsvenskan.se/mat-och-dryck/bong/article...
"Vi konstaterar tre saker: 1) det blev väldigt flottigt, 2) någon större smakskillnad mellan kyckling och oxkött är svår att finna, 3) att något är härsket."
Om alla ändå vill äta där så kommer jag givetvis ändå, jag kommer ju för att träffa er! Annars kan jag varmt rekommendera exempelvis Bröderna M vid Gustav Adolfs torg i Malmö där jag ätit flera gånger (priserna helt ok), eller Grappa vid Lilla Torg.
Jag har ätit där tre eller fyra gånger. Jag har tyckt det var jättegott. Gillar att man väljer själv. Jag är öppen för alla andra förslag. Äter det nesta=)