• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

min dotter älskar manboy och sjunger på den dygnet runt känns det som...

• erinny

Ang. Vagabond:
    tyvärr börjar jag jobba tidigt dagen efter och då det är första dagen tillbaka efter sjukskrivningen behöver jag nog vila upp mig innan mitt tio timmars pass..

• erinny

Jag kan inte ändra min ålder.. Har ju fyllt 24 nu..

Någon som kan?

• erinny

det gjorde jag redan den 20e=)

Det är sagt den 14e men ingen tid ännu vad jag vet iaf..

• erinny

vi har faktiskt en vagn med fyra hjul och en med tre och de har båda sina fördelar...

Klart det är extra spännande nu när det är första barnet och det slutar aldrig vara spännande med nya saker till bebisarna...

• erinny
    charmtroll skrev 2010-08-03 13:53:02 följande:
    Får man halka in här bara så där?  Jag bor i lilla Kävlinge med man och två pojkar, äldste blir 6 år i Oktober och yngste 3 år på torsdag!
    Välkommen.. Är faktiskt uppväxt i kävlinge.. eller det är kanske att ta i, flyttade därifrån som 7åring..=)
    SaraKlippan skrev 2010-08-03 19:00:25 följande:
    Klart att båda har fördelar :) Hade ja fått välja så hade jag gärna haft en av varje... kan tänka mig att det är bra när man ska gå där det är mycket folk och trångt!  
    Vi köpte en extra då stora tjejen skulle ha en sovvagn på dagis men när vi körde den här hemma så var vi så nöjda så då blev den kvar här hemma. Sambon däremot vägrade köra den så nu bara står den i källaren. Den är din om du vill ha den...
  • erinny
    Lugnistormen skrev 2010-08-04 11:55:29 följande:
    Hade velat komma på middagen men kan inte på fredag. Dessutom har ingen frågat och jag gillar inte att tränga mig på. Vet ju inte hur det funkar om man måste bjudas in. Förr visssa nya har blivit tillfrågade såg jag sa det är svårt att veeta vad som gäller. Hoppas ni får trevligt i alla fall. Jag är med er in spirit hahaha
    Här gäller fri inbjudan.. Alla är inkluderad och ingen exkluderad=)
  • erinny
    Puchiko skrev 2010-08-05 22:03:49 följande:
    Finns det någon här inne som inte har barn?
    Några är ju gravida med första. Tror här är någon som försöker också
  • erinny
    Puchiko skrev 2010-08-06 21:49:12 följande:
    Låter bra, så man inte känner sig utanför :P
    var inne och kollade din blogg. Viktkamp är ett väldigt aktuellt ämne här hemma nu när jag gett mig f*n på att gå ner en gång för alla!
    Zumba låter kul!
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!