• Svar på tråden Varför psykofarmaka när man är gravid?
  • Här och nu
    Stealth skrev 2010-06-26 20:56:27 följande:
    Så bra at du gjort det. Alla andra då?
    Alla har ju eget ansvar för sina liv.
  • Stealth
    Här och nu skrev 2010-06-26 20:55:27 följande:
    Ta det lite lugnt. De flesta blir hjälpta av de första försöken och mina mediciner lämnar jag inte ut här.
    Inte? Varför skulel det vara ett prblem? Om de nu bara slagit till med standardmedicin 1A på dig som verkar ha fungerat så shoot, ingen kommer ju känna igen dig.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Här och nu skrev 2010-06-26 20:57:54 följande:
    Alla har ju eget ansvar för sina liv.
    Så en schizofren person som tror att blomkrukan i hallen är gud, ska ocjkså ställas till svars för att denne inte bad om hjälp?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Här och nu
    shoreline skrev 2010-06-26 20:57:26 följande:
    Ja men åter igen: ALLA klarar inte det!

De flesta klarar det. Har man kontakt med vården sen innan, ska de följa upp en. Men nu är det rejält ot, så jag svarar bara på frågor rörande ts nu. Jag kan inte ta hand om allas mående.
  • shoreline
    Här och nu skrev 2010-06-26 20:59:01 följande:
    De flesta klarar det. Har man kontakt med vården sen innan, ska de följa upp en. Men nu är det rejält ot, så jag svarar bara på frågor rörande ts nu. Jag kan inte ta hand om allas mående.
    Suck.
  • Stealth
    Konstigt för enligt psykvården klarar de flesta inte att be om hjälp, det är dte som är problemet idag, folk vill inte genrellt be om hjälp, de vill absolut inte stämplas med en psykisk sjukdom och de vill inte medicineras för det. Utgår du enbart fårn dig själv i varenda diskussion eller har du någonsin stöd i någon större foskning än egenforskning?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    shoreline skrev 2010-06-26 21:00:20 följande:
    Suck.
    alla andra verkar fatta, tillochmed jag som sjuk pillerknaprare. Då är det nog inte alla andra det är fel på.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • shoreline
    Stealth skrev 2010-06-26 21:01:26 följande:
    alla andra verkar fatta, tillochmed jag som sjuk pillerknaprare. Då är det nog inte alla andra det är fel på.
    hear hear
  • saltabanditen
    Här och nu skrev 2010-06-26 20:56:34 följande:
    Jag har varit rejält långt nere, men slagit larm till min läkare.
    Men alla är inte så "måttligt" dåliga.
    Jag har inte skjutsat in medmänniskor till psykakuten för skojs skull. Människor som inte varit förmögna att söka den hjälpen själva...

Ha inte dig själv som norm...
    Tangentbordet har för många tangenter och fingrarna är för breda. En torkad ostsmula brfinner sig just nu under E
  • saltabanditen
    Det där var faktiskt bland det dummare jag läst i tråden.
    Tangentbordet har för många tangenter och fingrarna är för breda. En torkad ostsmula brfinner sig just nu under E
Svar på tråden Varför psykofarmaka när man är gravid?