• Svar på tråden Varför psykofarmaka när man är gravid?
  • Qarrolajm
    Stealth skrev 2010-06-26 21:43:04 följande:
    Ah, då förstår jag att du förstår.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
    Haha ;) Jajamensan .
    Haft flertal manier då jag blir helt knäpp... målar om hela lägenheten, springer och plockar blommor mitt i nätterna , och kör bil i flera timmar..... m.m
    Men tack gode gud, att jag funnit rätt medicin så det gett med sig nu....
  • Astarte

För att det är ännu farligare för mamma och foster om hon inte äter, så klart. . .

• Stealth
    Qarrolajm skrev 2010-06-26 21:48:02 följande:
    Haha ;) Jajamensan .
    Haft flertal manier då jag blir helt knäpp... målar om hela lägenheten, springer och plockar blommor mitt i nätterna , och kör bil i flera timmar..... m.m
    Men tack gode gud, att jag funnit rätt medicin så det gett med sig nu....
    samma här, mina maniska perioder är myyyycket lugnare men jag ger mig fortfarande av på bilturer ibland och målar en och annan pryl, men inte hela trappor och halva rum som innan Oskyldig
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Qarrolajm
    Stealth skrev 2010-06-26 21:49:49 följande:
    samma här, mina maniska perioder är myyyycket lugnare men jag ger mig fortfarande av på bilturer ibland och målar en och annan pryl, men inte hela trappor och halva rum som innan Oskyldig
    Skaffa EGEN gillaknapp!
    Haha, ja du, de är fan inte lätt ibland ;)
  • Lavish

Antagligen för att dom mår psykiskt dåligt? Begriper du verkligen inte det själv? Obestämd

• As mamma
    Lavish skrev 2010-06-26 22:47:03 följande:

Antagligen för att dom mår psykiskt dåligt? Begriper du verkligen inte det själv? Obestämd

Hahaha bra svar.
  • Vettig mamma

Jadu TS, jag vet inte. Jag har ingen aning om hur vissa kvinnor tänker. Egoister är vad dom är. Skada sin egen avkomma genom att äta sånt trams gör mig rent ut sagt förbannad. Vissa borde verkligen inte få skaffa barn..

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Vettig mamma skrev 2010-06-26 23:34:11 följande:

Jadu TS, jag vet inte. Jag har ingen aning om hur vissa kvinnor tänker. Egoister är vad dom är. Skada sin egen avkomma genom att äta sånt trams gör mig rent ut sagt förbannad. Vissa borde verkligen inte få skaffa barn..

Alternativet kan vara väldigt mycket sämre, både för barn och moder.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Vettig mamma
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-06-26 23:35:09 följande:
    Alternativet kan vara väldigt mycket sämre, både för barn och moder.
    Vilket alternativ, om man får lov att fråga? Man får väl hålla humöret uppe för sin bebis skull. Är man inte lycklig över barnet i magen borde man använt preventivmedel från första början. Men det är bara min åsikt..
Svar på tråden Varför psykofarmaka när man är gravid?