Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Idag har jag varit ensam hemma och suttit och skissat på julbordet och bestämt vem som gör vad. Mysigt!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Gillade inte heller skumtomtar med knäcksmak. Smaken påminde lite om öroninflamationsmedicin. Jag är dock lite konservativ när det kommer till skumtomtar och vill bara köra på klassikern ;)

• fluu

lineahemma hade några.

• fluu
    nozpa skrev 2014-10-13 22:46:07 följande:
    En fråga till er med barn som är 5-6 år och äldre. Sådana där armband som var o varannan håller på med nu, looms eller något. (såg det på Panduro) Funkar det till en 6 årig kille i julklapp? Försöker fixa julklappslistor.
    Absolut. Varenda av mina söndagsskoleungar över fyra år håller på med dessa eviga armband.
  • fluu

Håller på med klapplistor själv. Vad ska ni köpa till era barn och hur gamla är det? Som det ser ut nu så får dottern(3 år) en bamsebok till samlingen, en underbar leksaksservis, en "biltransportbil", massa olika leksaksmat, duplo bensinstation. Leksaksdjur att ha i badet i strumpan.

• fluu
    Lajsa82 skrev 2014-10-14 13:59:45 följande:
    Jag vill ha tips på bra julfilmer.
    * Julfritt
    * Elf
    * Nu är det jul igen
    * Love actually
    * Polarexpressen
    * A christmas carol

• fluu

Läst ut matmagasinet julspecial nu och måste säga att jag för första gången blev besviken. Inte mycket julstämning och inget som känns nytt. En del recept var rena rip offen från tidigare år.

• fluu
    Aniiee skrev 2014-10-18 16:02:03 följande:
    Hur många här är det som överhuvudtaget har barn som tror på tomten?
    Jag är 21 och tror på tomten, för att jag vill :P
  • fluu
    dejan9209 skrev 2014-10-18 16:15:56 följande:
     Om ni måste välja 3 favoriter från ert julbord vilka blir det?
    Mina är Julskinka, Prinskorv & Ris a la malta.
    Gaaah svårt! Men det får nog bli kikärtor i senapssås, pappas kavring och mammas inkokta lax.
  • fluu
    Koppkaka skrev 2014-10-18 20:36:10 följande:
    Alltså jag är såååå sugen på att lyssna på bara några få, stackars julsånger... Får man det i oktober? smile2.gif
    Klart man får! Jag lyssnar hela året, det är uppiggande! Men lite gränser har jag ändå... jag lyssnar högt och skrålar med tidigast i november;)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!