Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Eena skrev 2014-09-11 09:13:36 följande:
    Hos mig med! Satt igår och njöt med den och en kopp pepparkakste smile1.gif

Har börjat så smått och skriva på julklappslista och funderar på paketkalendern. Vet inte riktigt hur jag ska göra idag eftersom det är första året som mina barn är varannan-vecka barn... Nån annan med erfarenhet av det?
    Jag hade alltid med mig kalendern mellan mamma och pappa.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Jag har också börjat med julklappslista så smått. I år blir den kortare då svärfamiljen bestämt att vi från och med i år bara ger klappar till barnen(tråkmånsar!) och vi har bestämt att dottern för det första inte ska bli lika bortskämd som förra året och eftersom vi flyttat och hon fått mindre rum så ska vi inte önska oss så mycket prylar till henne.
    En bok är i alla fall redan inköpt till dottern och så funderar vi på en trehjuling så grannungen får ha sin i fred ;)

• fluu
    Lena skrev 2014-09-12 12:55:48 följande:
    Jag rekomenderar upplevelser som äventursbad, biobesök, djurparksbesök mm. När vi började med det är det mycket lättare att hitta på presenter
    Upplevelser har vi tänkt önska oss av mor- och farföräldrar så får dottern lite tid med dem också.
  • fluu

Sambon rapporterar att det numer finns julpynt på Rusta.

• fluu
    Aniiee skrev 2014-09-23 21:32:54 följande:
    Tror ni IKEA tar fram julsakerna före 18 oktober?
    Jag ska dit den 16:e så det hoppas jag :P
  • fluu
    lalasmama skrev 2014-09-25 11:51:14 följande:
    Nån som har bra Tips på julklapp till 3 årig pojke ?? Ca 300-500:-
    Något kreativt. Byggsatser, stämplar, leror och dylikt? Eller böcker som jag alltid ger bort.
  • fluu
    Baktakt skrev 2014-09-25 19:16:35 följande:
    Att man inte ska nedvärdera vare sig traditionellt "tjejigt", eller "killigt".

/Rabiata Feministen
  • fluu

NOOOOOOOOOO! Jag har blivit allergisk mot choklad igen(okej, det kan vara självförvållat eftersom jag överdoserat lite fast jag vet att det inte är bra... Oskyldig). Jag som skulle baka så mycket skojsigt julgodis med choklad...

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!