• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa om du ser en påskkärring, skynda dig att snabbt skrämma iväg henne!! Demon 

• FruW

SoMa, även om det är svårt, försök att inte jämföra dina tester med andras, vi är ju alla unika individer, o det kan se så olika ut.. Något är där iallafall o ger plus på dina tester, du ska se att testerna inom några dagar är jättestarka o fina!! Tror på dig vännen!

Måste få beklaga mig lite... Mensvärk from hell idag!! Har tagit 2 av mina starka tabletter, känner att de påverkar mig, blir lite dimmig i huvudet, men tar inte så mkt på smärtan som jag hade hoppats. Eller så gör dom det, vågar inte tänka på hur ont jag hade haft om jag inte haft dom! Vetekudde på magen hjälper en del.. Kärleken har åkt för att köpa ett elektriskt värmebälte, då tyngden av vetekudden på magen ger smärta i sig..

Hatar det här!! Funderar på att be gyn kolla efter endomitrios nästa gång jag är där, i juni.. Någon av er som har erfarenhet av denna sjukdom?? Är orolig för att det är det jag har =(

• FruW

Blä, satt o läste om det på webben, skitsjukdom!! Brukar dom kunna se det vid vanliga VUL - har ju gjort flera stycken o "allt har sett så fint ut"...

För jäkligt att ni har drabbats av detta!! Vet ni hur det påverkar möjligheten att bli förälder??

Diklofenac har jag med, men tyckte inte att de hjälpte, har fått en starkare tablett, kommer inte ihåg namnet på den, men jobba o köra bil bör jag nog ej..

Jag har ibs med, men känner nästan bara av den vid mensen, så svårt att veta vad det är som spökar..

• FruW

Heja SoMa jag tror på dig, är bara en liten segis, snart är testet starkt o fint!! Kram på dig

• FruW

Tack söta havsklippan!! Paris låter underbart!!

NU mår jag äntligen bra, haft rejäöt ont i 3 dagar, hatar det!! Idag har vi njutit av solen, slitit som djur i trädgården ( håller på att bygga altan) nu grillat o druckit lite rose' så nu är allt bra ;)

Hur mår du själv!!

• FruW

Nej SoMa jag hoppas det var ett tillfälligt fel!!!

• FruW

Nej leaeva :( vet hur det känns, men det behöver inte betyda mf, det är många här som har haft blödningar, o som det gått bra för.. Jag håller mina tummar stenhårt för dig!

Stor kram

• FruW

Endag du är jättevälkommen hit!! Beklagar ditt mf, ingen borde behöva gå igenom detta!

Några av oss har hängt här lite för länge, många av tidigare deltagare hänger nu i plus efter mf- tråden, flera av dom har t o m hunnit få sina små!! :)

Några här är ganska nya med, o det är jättekul med fler deltagare!!

Finns en bim-lista här ngn stans med, skriv gärna in dig där!

Stor kram o riktigt glad påsk från mig

• FruW

Blä SoMa! :( kan progesteronet ge falska utslag?? Skönt att du mår lite bättre!

Heja meh! När ska du testa nästa gång?

Leaeva hur har det gått? Hoppas det inte kommit ngt mer?

Har ngn med tillgång till dator lust att leta fram bim-listan o flytta den hit?

Stor kram från mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3