• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa stor kram till dig vännen! Ett litet tips- i dag får allt kännas pissigt, i morgon är en ny dag, solig härlig lördag o då kommer du va glad igen!! :)

Lisa, landskapsingenjör tycker jag låter spännande!! Kan nog va hyfsad lön oxå om du tycker det är viktigt. Mäklare tycker jag verkar trist, men kan nog bero på att jag har trista erfarenheter av dom..

• FruW

Jag ska fixa lire med inbjudningskorten till bröllopet ned svärmor i morgon, sen väntar trädgårdsarbete o förhoppningsvis en ridtur i solen :)

• FruW

SoMa jag håller helt med, ni är bäst tjejer!!!

• FruW

Go morron tjejer!!

Nu e tanten här, så klart! Jaja, orkar inte deppa över det idag, i dag ska va en härlig solig lördag med massa kul!! Så, jag hoppar ner till majtråden istället..

Stor kram o jättelycka till för er andra!!
    Nu bara måste det ju komma lite plus i tråden, eller hur!

• FruW

Hej tjejer!

Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..

Kram från mig o tanten

• FruW

Men SoMa!!!!!! Heja Heja!!

Håller tummarna för er alla, massa påsk-plus vill vi ha!!

• FruW

Jag säger oxå grattis!! Utan ett plus ingen chans alls till bebis ju!! :) kram på dig

• FruW

Men- leaeva, plus?? Härligt tjejen!! Ett plus är första steget mot bebis, den här gången kommer det gå superbra för er!!! All lycka till!!

Nu tar jag tanten o kärleken med mig ut i skogen på promenad. Tänkte att jag o sambon kunde få henne att villa bort sug ordentligt där ute, så hon inte hittar hem till ngn av oss på länge länge!!

• FruW

SoMa jag tror det tar några dagar för hcg att stiga så pass, så försök ge det lite tid (jag vet att det är svårt).. Ett plus är ett plus, större chans att det går bra än att det går dåligt. Min mf- läkare sa att jag vid nästa graviditet om jag inte får behandling ändå har 50 % chans att lyckas, så det är ju ganska bra ändå!

Håller tummarna för er, både ni som precis plussat o ni som snart har bim!

Tanten är vilse i skogen, utan både gps o mobil, så förhoppningsvis blir hon kvar där ett tag!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3