• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Heja er!! Slänger på lite extra ved på glöden så ska det inte va några problem med myset ;)

Allvarligt, man kan bli knäpp för mindre! Mensen kom lite grann, försvann, 2 dagar med bara lite brunt.. Gissa vad jag tänker? Japp, såklart, dags för ett nytt test! Hinner kissa i burken, hinner börja hoppas, hinner t o m räkna ut att bf blir i februari.. Hinner dock INTE öppna testet, för nu kom mensen igång igen... Suck! Frustrationen är stor, varför ska det va så här??

• FruW

Leaeva stort lycka till idag! Så spännande! :) håller tummarna, kram

• FruW

Leaeva UNDERBART att höra, stort grattis vännen!! Hur känns det? Vilken v är du i? Va säger maken?? Känns 3 för många är vi nog många här inne dom gärna tar över en ;)

Var det pergo du åt? Min läkare pratade ju sist om att jag ev kunde få hormonhjälp när vi kommer på återbesök i juni, men vet inte vad för ngt han hade tänk sig..

Ska dit i morgon för nytt blodprov för att kolla sköldkörtelvärdet igen.. Ska oxå gå med en burk till sambon för test på simmarna, lite nervöst då detta inte är kollat innan! Tänk om dom är dåliga... :(

• FruW

Håller tummarna för er tjejer, mens till den som önskar, plus till er andra!!
    Meh- extra tumme för dig!

• FruW

Kan tyvärr inte se bild i mobilen :( men säger stort GRATTIS iaf, nu är det din tur vännen!!

• FruW

MissT, såå ledsen för er skull!! :( ta er tid att läka, o när suget har återvänt o ni känner er redo för nya försök finns vi här för dig!

Stor kram!!

• FruW

Fler som börjar tycka att det börjar bli segt att ständigt hänga i verkstan? Ge oss lite resultat tycker jag!! För lång o trogen tjänst bör man ju belönas med ngt fint, eller hur!?

Själv är jag på mensdag 9, har blött sen senaste äl så börjar bli rejält less nu!

Nästa vecka är det tänkt att sambon ska lämna sitt prov på simmarna, blir precis innan äl för att hinna få resultatet innan gyn stänger för sommarn, men det får det va värt.. Måste roa er med de mkt byråkratiska instruktionerna för hur spermaprovet ska tas.. Står att det sker genom masturbation, inom parantes anges "egna åtgärder", hahaha! Tycker det är hur kul som helst, tänker på incidenterna som tvingat sjukvården att va så tydlig: -nej nej, du får runka själv, SEN tar vi hand om provet! ;)

Drygt för er som väntar på plus eller mens, dagarna känns ju sååå långa! Brukar ni gå över bim? Annars är det ju mkt hoppfullt!

Trist med att testerna inte kommit med posten, jag har massor hemma, så om ngn bor nära kunde ni kommit förbi o hämtat., ingen ide att skicka med posten nu ju :(

Håller tummarna för lite fler plus nu!!

Måste också berätta att idag kom svärmor över med inbjudningskorten till bröllopet som hon har varit snäll o gjort, de blev såå fina :D

• FruW

Nepp, snarare 40 mil norröver från dig :(

Ska bli jättekul med bröllop, blir o november så det är lagom långt kvar för att hinna planera utan för mkt stress :)

Är nervös för resultatet av provet, får jag fråga hur det gick för er?

Här har vi nära till sjukhuset vilket känns bra... ;)

• FruW

Härligt med nyårsbröllop! Vi har vårt den 12 nov, så vädret kan ju va lite hur som.. Blir ca 50 gäster, borgelig vigsel med fokus på festen efteråt :)

Så känner jag med, med pressen alltså... Men jag är ganska utredd, mf-utredning visade inget, ska förhoppningsvis få hormoner snart, sambon har de bara kollat blodprov på, kromosomerna, men nu har vi kämpat ett år sen senaste, tredje, mf, så känns skönt att de kollar spermierna nu!

• FruW

Åh vad det är mkt strul i tråden nu :( varför kan inte bara våra kroppar sköta sig, va superfertila o bara ge oss våra efterlängtade små?

I morgon är det dags för sambons prov, DEN biten är jag inte så orolig över ;) men resultatet sen.., tror inte vi får veta förrän återbesöket innan midsommar... Lång väntan!

Ni som fått börja med hormoner för att boosta äl, hur har ni mått? Vilka biverkningar ska jag vänta mig?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3