Fler som börjar tycka att det börjar bli segt att ständigt hänga i verkstan? Ge oss lite resultat tycker jag!! För lång o trogen tjänst bör man ju belönas med ngt fint, eller hur!?
Själv är jag på mensdag 9, har blött sen senaste äl så börjar bli rejält less nu!
Nästa vecka är det tänkt att sambon ska lämna sitt prov på simmarna, blir precis innan äl för att hinna få resultatet innan gyn stänger för sommarn, men det får det va värt.. Måste roa er med de mkt byråkratiska instruktionerna för hur spermaprovet ska tas.. Står att det sker genom masturbation, inom parantes anges "egna åtgärder", hahaha! Tycker det är hur kul som helst, tänker på incidenterna som tvingat sjukvården att va så tydlig: -nej nej, du får runka själv, SEN tar vi hand om provet! ;)
Drygt för er som väntar på plus eller mens, dagarna känns ju sååå långa! Brukar ni gå över bim? Annars är det ju mkt hoppfullt!
Trist med att testerna inte kommit med posten, jag har massor hemma, så om ngn bor nära kunde ni kommit förbi o hämtat., ingen ide att skicka med posten nu ju :(
Håller tummarna för lite fler plus nu!!
Måste också berätta att idag kom svärmor över med inbjudningskorten till bröllopet som hon har varit snäll o gjort, de blev såå fina :D