• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack söta ODD, vi behöver nog alla bli påminda om det ibland! MCT bra tankar det där!!

• FruW

LisaVäntar usch vad fruktansvärt, är så ledsen över vad du mist! Jag kan inte föreställa mig hur det är att förlora barnet så sent :( kan läkarna säga ngt om hur det kommer vara vid din nästa graviditet?

Jag har haft turen att mina 3 mf var tidiga!

Du är iaf varmt välkommen hit till tråden! Lägg gärna till dig på vår lista så hjälps vi åt att hålla tummarna inför ditt bim :)

Leaeva bra dikt!! Läste den högt för sambon som tyckte han kände igen mig! Jag- fl-slav?! Hmpfff.., ;)

MCT nu får kroppen din skärpa sig!!!

Nu laddar vi som vill o orkar snart för odds tv-debut!!!

Stor kram från mig

• FruW

Nej, inte testat än, funderade på det i morse, men var för trött.. Så jag väntar nog ett tag, har inga större förhoppningar om ett plus sen här månaden. Fick ju tillbaka mina spottings, o har inga gravsymptom..

Så, gör nog er andra sällskap i maj!

Hur har det gått för Soffy??

• FruW

Tack sugar!! Söt du är :)

Nu har jag testat, snövitt sö köart! Blir så less på dessa vita tester :( bara att vänta på mensen då..,

• FruW

Tack SoMa, skönt att du påminner mig om att hoppet finns där!! Ibland funderar jag på att ge upp barnplanerna i skaffa 20 katter istället.., eller får väl bli hundar då sambon är allergisk mot katt..

Vore enklare om man inte VILLE ha barn, då hade det här inte varit ett problem!

• FruW

Skumt MCT ring o prata med dom, kanske var en dålig batch? Om inte annat kanske de kompenserar dig med ngt skoj!!

• FruW

Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Håller tummarna för er andra, några plus u tråden vill vi ja i april!!

• FruW

Jag har ju alltid blött först, sen tyckt att mensen varit knas o därför testat o då fått plus, så jag vet faktiskt inte..

Tack för pepp :)

Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3