• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lycka till i morgon SoMa, jag håller tummarna för ett fint plus för dig!!

Jag har gett upp för den här månaden, även om det är några dar till bim. Jag har blödit varje dag sen ett par dar innan äl, känns inte så troligt att ngt tar sig då! :( men jag knaprar mina stora äckliga tabletter o hoppas på resultat! Var o lämnade blodprov hos gyn i dag, skulle kolla hormonnivåer.. Ska bli spännande att se resultatet! Finaste syster min kämpar med, de fick remiss till Ivf idag, såååå glad för deras skull!! Nu blir det förhoppningsvis bebis :)

Kämpa på girls, nu måste det bli lite plus i tråden igen!! O tack ni redan plussade för pepp, det behövs alltid!!

Ngn annan som har känt riktiga vårkänslor idag? Härligt!!

Kram!

• FruW

Bra att hoppet o stämningen är på topp! heja heja, nu vill vi se många plus i tråden! Håller tummarna för er andra, hoppar nog snart ner till apriltråden o håller MissT sällskap där istället, den här månaden bryr jag mig inte ens om att testa!

SNUTTSKORPAN om du läser det här, jag kommer inboxa dig så fort jag hinner, har ngt jag vill du ska veta! ;)

• FruW

Grattis grattis SoMa!! :) Fantastiskt, då hoppas vi på att detta bara är början av stimmet!!!

• FruW

Jag hoppar ner till april istället, o hoppas att tabletterna som gör mig illamående kan ge mig illamående av en roligare anledning då istället ;)

Ngn som skulle kunna va så söt o ändra åt mig i bim-listan, har bara mobilen nu.. Nytt bim 14 april, 12 försöket... (borde väl ge lite tur, eller hur!!)

Kram

• FruW

Go morgon flickor!

Hoppas ni mår bra!! Ville kolla lite med er, hur ni känner o gör i en situation som denna.. När ni får direkta frågor av bekanta "om ni försöker skaffa barn". Säger ni som det är, eller drar ni en vit lögn? Hur hanterar ni det? Hur känner ni??

Jag råkade ut för det senast i går.. Ni som är nyfikna på hur jag tacklar det får gärna läsa i min blog, vill inte dra ner tråden med mina känslor.. Men tänkte att det kanske finns bättre o mer positiva sätt att bemöta frågorna på, så ser fram emot era erfarenheter!!

Massa kramar från mig!

• FruW

Känner likadant MissT, överallt vänner med sina bebisar eller magar.. Precis hemkommen efter middag, värdinnan höggravid, fullt med ungar som sprang omkring o va söta.. O en bitch som bara satt o klaga över hur otrooooligt jobbig hennes förlossning hade varit! Jag tänkte bara att hon skulle va glad som hade haft en o fått en ljuvlig liten son! Blä för sånt!!

MissT- jag hoppas att vi alla här i tråden snart plussar o då såklart får behålla våra små! O skönt att det löste sig med pergon!!

Stor kram till dig!

• FruW

SoMa jag håller tummarna, testa i morgon igen, finns ju en chans att det ser bättre ut då!! Mitt sista mf var lite så, supersvaga plus i flera dagar, sen försvann de o mensen kom igång ordentligt. Men jag blödde lite hela tiden under dagarna med plus! Du blöder inte va?? Håller tummarna stenhårt för dig gumman!! Bra att du ringer i morgon!!

Stor kram!

• FruW

SoMa fasen!! :( hur mår du vännen? Tänker på dig! Bra att ni kan få en utredning nu iaf. stor stor kram från mig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3