Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Usch MCT din stackare! Men kanske bra ändå med skrapning, då får du ju ut allt med en gång.. Stor stor kram!!
Leaeva hur mår du??
Usch MCT din stackare! Men kanske bra ändå med skrapning, då får du ju ut allt med en gång.. Stor stor kram!!
Leaeva hur mår du??
MCT vet inte vad jag ska säga.. Usch vad jobbigt!! :( håller tummarna för att blödningen snart är avklarad o att äl snart är här igen! Stor kram!!
Hur går det för er andra? Några med bin snart? Själv har mensen nyss slutat ( i lördags) o jag närmar mig äl.. Håller tummarna för att mina tabletter gör sitt jobb så jag slutar blöda hela tiden o får lite fler dagar mellan äl o bim!
Kram från mig
Spännande pixan!! Håller tummarna för dig!!
Pixan, du bara måste va gravid med de symptomen!! Jag vågar mig på ett GRATTIS!! har för mig att ODD har sagt att hon ofta testade starkare på kvällen, jag kan ha fel men du kan ju fråga henne..
Angående ridningen, jag rider med o har funderat på hur jag vill göra när nästa plus kommer. Beror lite på typ av häst o typ av ridning känner jag. Min är ganska snäll o vi rider bara ut, så ett tag så länge jag inte har någon mage kommer nog kännas bra för mig.. Första tiden är de nog rätt skyddade där inne! Sen hur ridvan man är o hur van man är vid den sortens ridning kan ju också spela in. Tänker att om kroppen är van vid ganska tuffa pass så kanske man kan köra längre.. Däremot hade jag nog passat mig för för tunga lyft vid mockning, fodring o så..
Leaeva, tycker lite synd om dig med alla mediciner! :( hur är biverkningarna? Hjälper Alvedonen? Är impad av att ni orkar köra 1-2 gånger per dag så länge! Vi har kört varje dag några dagar i rad, men pust! Blir inte så kul om jag ska va ärlig..
Tror min äl kommer i dagarna, får ju inte testa, men har börjat få äl-flytningar. Sambon kommer hem först i morgon kväll, tror ni det är för sent då?
En annan fråga, någon här som är blodgivare eller har bra koll på vad som gäller kring det? Jag har gett blod regelbundet senaste åren. För ett tag sen frågade jag min gyn om det kunde påverka våra chanser att få barn, har ju fått tre tidiga mf.. Gyn sa nej. Idag när jag skulle ge blod blev det att jag berättade om att vi försökte få barn o genomgick en fertilitetsutredning, eftersom jag fått tabletter att äta, o det måste man ju uppge.. Då sa de att jag inte skulle ge blod för jag behövde blodet bättre själv, kunde tydligen ta flera veckor innan hormonnivåer o så hade blivit normala igen efter en tappning.. Någon som har hört detta??
Kram från mig
Havsklippan, kan tyvärr inte se bilder i telefonen :( men tycker det låter lovande!! Håller tummarna :) kram
Havsklippan jag har oxå iphone , en 4, är jättenöjd med den. Men som alla mer avancerade mobiler måste de laddas ofta! Beroende på hur mkt jag surfar, spelar, fotar mm får jag ladda den, men iaf varannan dag. Men som sagt, mig gör det inget är jättenöjd!
Tycker det låter mysigt, o shreck är bra tycker jag, dock har jag tröttnat på ettan som gick JÄMT på mitt förra jobb, suck!
Måste bara säga att det nog ser lite lovande ut, än så länge, för mig när det gäller blödningarna. Äl har nu varit, o än så länge inget blod! =) Hoppas det håller i sig till bim, eller förresten, inte då heller, hellre ett plus!
Kram på er fina tjejer!!
MCT - hihi, söt du är!! Den 14 är det tänkt att mensen inte ska komma, får hellre ett plus då istället!! Tack för hoppandet
Leaeva - håller tummarna för dig för att allt ser fint ut!!!!!! Förhoppningsvis blir vi såna här snart: