• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Fy för alla som fått tanten på besök :( skittant!

Extra kram till missT, jobbigt med både morfar o mf :(

• FruW

Haha, ja så måste det ju va! Envis, tjurskallig o trög... ;)

• FruW

Wiii Havsklippan!!! Alla tummar för dig vännen!

KRAM

• FruW

MissT UNDERBART ATT HÖRA!! :D stort grattis vännen! Har hört liknande stories från andra, så kan tycka att läkarna kunde va lite försiktigare med sin dom när man är så tidigt i grav..

• FruW

Havsklippan - på gårdagens test kan jag inte se ngt streck tyvärr, men på dagens finns det något där! =D Håller tummarna stenhårt för dig vännen, vet också hur svårt det är att få de där supersvaga plussen att fastna på bild... Ngt är det i din mage, jag hoppas o tror att det kommer att stanna o växa till en fin o alldeles underbar bebis! <3

• FruW

Usch va jobbigt Lisa! Är det något som har hänt? Vi finns här när du orkar igen, stor kram

• FruW

Underbart leaeva!! så häftigt, tänk om det blir 3 ändå, vilken jackpot! Kommer inte ihåg, hade ni barn sen innan??

Jag vill gärna ha plus nu, har väntat i evigheter känns det som... Men känns också som om det inte kommer funka på egen hand, hoppas mkt på hormonerna, metformin har inte hjälp med blödningarna, gör bara magen kass..

• FruW

Rosen jag har haft det för ngra år sedan. Ganska stor, 6*8 cm.. Men den var fylld med vatten, så då skulle den ej va farlig iaf..?försvann av sig själv utan att jag märkte det, så behövde inte göra någon op. Men vet ej om det kan påverka fertiliteten.,, läkarna sa iaf till mig då att sådana cystor som den jag hade var väldigt vanligt..

• FruW

Nej havsklippan, va tråkigt!! :( hoppas du får en bra resa iaf, kram!!

• FruW

Hihi jag har sol, ca 20 grader varmt, jätteskönt i solen men lite kallt i vinden, är ute o klipper gräset. Satt t o m ute i solen o åt frukost :D hoppas ni andra får njuta av solen med snart! Vart bor ni förresten där det regnar? Solen finns iaf i Borås! ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3