Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Men även om det skulle varit fullt utslag i tisdags så har ni ju myst ändå så det kan ha tagit sig i alla fall!
Ja myst har vi gjort så vi har iaf täckt in ev ägglossning..=)
Jag hade ju helt vita test tre dagar innan bim, så avvakta lite tycker jag Även om det är svårt.
Annars kan jag säga till er att så illa som jag mår just nu... fy fan! Ibland önskar man nästan att man inte var gravid, om man får säga så Det är extremt JOBBIGT
Godmorgon tjejer, hoppas allt är bra med er!
Idag har jag starkare utslag på stickorna igen..klar förvirrande.. men det är bara mysa på. De är nästan lika starka idag och jag har haft ont över vänster äggstock men har inga äl-flytningar??
Oh well... bara mysa på. ;)
mariatösen, var inte du längre gången än mig när du fick ditt missfall? Det kan ju spela stor roll i hur lång tid det tar. Har man kollat så det satt i livmodern? Jag hade blödningar i 10 veckor i våras med mitt utomkveds så jag vet precis hur jäkla trist det är med dessa bindor... man känner sig ofräsh och osäker hela tiden... jag jobbar dessutom vitklädd.... toppen!
Jag blir galen på mina äl-test.... 90% utslag ena dag, svagare nästa! Gaaah! Har jag haft äl borde jag ju skippa mina rosenrot nu! men..!! bläääääääää!!
*inte fullt så positiv idag*