• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LillaMy3 skrev 2010-10-01 10:46:08 följande:
    Tack!!

Det blir försök 8 nu totalt för oss. nr 5 sen efter missfallet i maj. Men lite frustrerande är det måste jag erkänna. Redan innan sonen föddes  (han blev till på första pergotimeförsöket) så var visste jag att jag ville ha helst ca bara 2 år mellan barnen. Så det känns lite som ett personligt misslyckande nu när kroppen inte alls vill...

Ja in på grav-listan skall jag!!! Nu skall jag bara klura ut när evt nästa BIM kan tänkas bli så jag kan uppdatera mig på den övre delen av listan i vart fall.
    Vet hur det känns... vi började i december förra året... snart ett år...
  • MCT79

Hej Sugar! Roligt att se dig igen! Time-out en vecka låter väl bra? Får du en chans att samla kraft och tanken lite...

• MCT79

Själv testade jag inte i morse... så rädd för att bli ledsen.... :(  Jag känner nog på mig att mensen kommer....

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-10-02 19:20:05 följande:
    Nej den får inte komma!!! Men vänta du med att testa till ett par dagar efter BIM för att vara på den säkra sidan Håller tummarna!!!
    Världens mensvärk nu.... daaaaaaamn!!!
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-10-02 20:28:18 följande:
    Eller växtverk? Skrattande Jag hade mer växtverk än vad jag har normalt sett mensvärk :)
    Så himla tidigt? Hade ju inget sånt förra månaden... har rätt rejält ont nu.. ska lägga oss och se en film nu. BLÄ!
  • MCT79

Jo det är ju bara vänta och se... har iofs inte haft nån migrän än... brukar alltid få den inför mens...

Nej.. sovdags!

• MCT79
    sofy skrev 2010-10-02 23:09:36 följande:
    Ja fick min första växtvärk 5 dagar innan BIM ungefär :) Men då bara svaaagt, sen 3 dgr innan starkare, så ja trodde mens - men nä de kom ingen ;)
    Det inger onekligen hopp... men.. åhh.. ska nog testa i morrn... kanske.. om jag vågar... kommer bli tokledsen.. nästan mer ledsen än vid mf... vet inte varför...  :/

Känner mig gråtfärdig... pms-kossa major... =(
  • MCT79

Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Varför får jag sånahär supersvaga plus som sen skiter sig!!

Så jävla ledsen just nu... :((((

• MCT79

Näe visst.. jag ska inte ge upp... men alltså... svagare kommer de inte.. tro mig...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3