Pilgrimmen skrev 2010-09-23 22:35:35 följande:
ja men precis så tänker jag. För efter alla mina andra tidiga mf så har det varit svaga plus innan och nästintill efter mfet så har det varit negativt, men nu lixom, varför håller det i sig? Jag har ju dessutom fått ett svagare test efteråt. ja men negativt..Haha! Varför kan man inte vara som en normal människa. För efter 14 dagar kan man ju inte få ett nytt plus?!
Nej ingen riktig blödning efter mitt mf. Men en riktig miniförlossning när mitt mf kom. Så ingen snack om saken att det var ett mf men man är ju nojjig över att allt inte kommit ut. Men då ska det ju ändå inte "öka" i styrka...
Mamaobabba skrev 2010-09-23 22:27:23 följande:
Åh, hoppas verkligen, verkligen att det tar sig då!!!!
Å om inte annat kanske ni kan få bli gravida på resan.. Maken å jag vart gravida på bröllopsresan efter att ha försökt i 18 månader. Vi slappnade väl äntligen av då.. Men, ja.. sen blev det ju MA.. Så nu är vi på't igen! 3:e ÄL efter MA i juni.. Hoppas, hoppas att det ska vilja bli något!
Åh gulliga du =) Joo om det nu inte tar sig nu så hoppas vi självklart att det kanske tar sig därnere. För som det ser ut nu så är det äl tider i thailand då
Bättre kunde det inte varit isåfall =)
Hållerr tummarna för att det är NU det gäller och det är NU det smäller för er del
Så du fick rejält ont men småblödde bara?
Jag vill inte skrämmas men jag skulle nog kolla upp mig.. säg att du fick mf för två veckor sen, att du fick ordentligt ont men inte blödde så mkt och att ditt plus fortfarande är supersvagt men att det var neg. 4 dagar efter ditt mf.
För mig låter det som att kroppen inte lyckades göra sig av med allt den gången. Jag fick den förklaringen vid mitt utomkvedes...