-
Vännen vännen.. just nu spelar det ingen roll vad jag säger... jag vet precis hur det känns...*tusen mijoner kramar till dig gumman*Muffe80 skrev 2010-09-02 18:57:46 följande:Ingen ide att åka till sjukan heller känns det som, vad kan de göra? Jag vet ju vid detta laget hur ett missfall är så när jag blöder som en mens kommer jag förrstå att det är slut för denna gång.
-
Jag håller alla mina tummar muffe att din blödning är från tappen och inget annat!! HOPPAS det går vägen för dig nu!!
Det här med att sticka iväg och göra saker är ju tudelat.. om det är trevligt så får man tankarna på annat en stund, men har man ont så hade jag nog hellre velat vara hemma...
Idag känner jag mig okej men igår och dan före hade jag inte velat åka någonstans alls... usch.
Kram igen Muffe!! -
Jag var ännu tidigare.. på mig såg de inget...4+6..Pancakes skrev 2010-09-03 09:28:22 följande:Sofy var väl där så tidigt? Och MCT också, men som sagt de kan nog inte ge särskilt tydliga svar.
Hur är det nu då? Blöder det? -
Säg att du har ont i magen.. om nån ställer földfrågor så svarar du att det är privat bara. KRAM!!Muffe80 skrev 2010-09-03 11:10:34 följande:Ringde sjukvårdsrådvigningen nu eftersom det kom blod nu och mer flytningr samt ont...
De hänvsiade till ett nummer som itne gick att komma fram på, ringde igen, fick då komma till akuten i staden 5 mil bort som säger att detiderna är fulla idag och att jag får åka in akut och vänta om jag vill..
de flesta tyckte nog jag skulle åka in för att veta, samt utesluta utomkveds. men troligen är det missfall sa alla jag pratade med..
är så skakig och rädd och ledsen framför allt.
vet inte hru jag ska göra. om jag ska säga att jag har ont i magen på jobbet eller vad??? -
Jag håller med de andra Muffe... det är asjobbigt att vara rädd och ledsen och inte veta... när man VET så kan man iaf skippa rädda biten och "bara" vara ledsen.. Har du tur ser de att blödningen kommer från annat ställe och så behöver du inte vara någotdera! Åk dit tycker jag, kan din sambo följa med dig?
-
Jag fick precis ett samtal från gynakuten.. mitt hcg i tisdags var 6 (wooow att man ändå kan se det på gravtestet då!) och i morse var det 2. Allt under 2 räknas som ickegravid... först var han inne på att ta ytterligare ett HCG för att se att det inte stannar där men när han hörde att jag blödit/blöder ordentligt och inte har ont så tyckte han vi kunde låta bli det.
Jag känner mig också trygg med det och han uppmanade mig att söka akut igen om jag skulle få ont eller inte slutar blöda inom en vecka.
Såå... då har jag fått det svart på vitt... jag visste redan men.. nu är det klart. Bara ta sig igenom detta och vidare igen.
Kram till er alla! -
Pixan hur går det för dig?? Nu är det ju 3 september!
Maria204?? Nått på gång? -
Ha det underbart skönt!! Kram!Längtan efter liten skrev 2010-09-04 10:35:44 följande:Nu åker vi snart till flygplatsen... så vi ses om 2 veckor.
Håll tummarna att det inte blir någe mer flytningar för min del i grekland...
vill bara kunna njuta...
Hoppas allt går bra för er med...
stor kram till er alla. -
*packar väskan och åker till Liseberg!*
-
Godkväller... förhoppning om att blödningen snart är slut här... drar och spänner i äggstockarna.. hoppas på äl snart igen!
Äter min rosenrot och från i morgon tror jag äl-stickorna åker fram... nu jeklar.