• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Odetta
    kajsalisa skrev 2010-06-05 11:09:06 följande:
    God förmiddag alla raringar. Hur går det för alla som bim:ar nu i dagarna? Nåt nytt på västfronten Happiness?
    Gomorron på dig med kajsalisa!

Här är det tröööööött just nu. Vår lilleman är visst kvar i en amerikansk tidszon så han tyckte att klockan 23:30 hade han VILAT klart och var pigg som en lärka fram till 03!

Kan säga att jag var mindre pigg

Men nu har jag sovit en stund och funderar på att väcka honom...om han inte får sova hela dagen så borde han ju sova hela natten tycker jag.

morgontest är taget här också och jag tror att jag ska försöka hålla mig till det testet för hela dagen. I början tog jag 2 test om dagen vissa dagar och sedan vågade jag mig på bara 1 test om dagen, men efter den där pytteblödningen efter sex så...ja igår tog jag 3 test! Men idag tänker jag stanna vid det jag tog nu i morse:

Hur mår du själv då?
    ***kram***
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Happieness!!!

hur ser dagens test ut för dig?????

*nyfiken, nervös och håller alla tummar och tår*

• misslouie

Åh, vad härligt att ses att det plussas igen!!!! Säger det igen: Detta är magisk tråd!!Glad

(Följer tråden, men inte så aktiv...)

Grattis ODD!!! Denna gång kommer det gå vägen! Måste tänka positivt.Glad

Happiness: Jag tycker dina test ser mycket positiva ut!!! Vill säga grattis, men väntar till din officiella testdag.Flört

Själv är jag i v.7+4 och hoppas på att pyret vill hålla sig kvar. 14 juni är det dags för VUL, så får vi se om det slår nåt litet hjärta. Blev positivt överraskad av sjukvården, då jag trodde det skulle vara kört att få ett VUL innan det enda man får i v.18 i vårt landsting. Ringde gyn o sa bara att jag hade ett MF i bagage o kände mig lite orolig och vips så fick jag en tid.

Sprider mer grav.baciller i tråden så vi får fler som plussar!! *blåser*

Kram!

• kajsalisa

Jo tack Odd, jag mår bra. Hur mår du själv, bortsett från att lillen hållit dig vaken halva natten? Dina test är jättefina....

• Happiness

Alltså jag vet inte längre om strecken blir starkare och starkare. Är iallafall livrädd för att det ska bli svagare. Känner mig lite trött på detta nu. Varför blir det inte starkare liksom?

Odd: Jag är på "G" med testerna nu. Inboxar strax.

• kajsalisa

Men det är ju ett klart och tydligt plus Happiness. Brukar vi inte alltid säga att ett plus är ett plus? Det kommer bli bra ska du se. Kramis

• Odetta
    Happiness skrev 2010-06-05 16:17:36 följande:
    ODD : Det testet du tog idag...är det den typen? *KRAM*
    Japp!

Och när du testar dem dem ska du veta en sak som du INTE får glömma (så du inte blir rädd eller så):

Dem här testen är känsliga _MEN_ det tar ett tag för dem att bli starkare! Altså, dem visar tidigt, men svagt rätt länge. När jag började få väldigt fina plus på andra test så var dem fortfarande bra mycket svagare....däremot så visade dem ju innan andra test gjorde och jag såg en tydlig stegring i styrka på dem, men det är nästan som dem vart lite snåla med färg på dem.

Så när du tar ett sådant och det inte lyser om det med det samma så bli inte besviken eller rädd och nojjig (det har jag redan vart så det räcker åt oss båda) utan se det för vad det är: Ett känsligt test -JA, men även ett test som tar lite tid på sig att bli sådär superövertygande lysande starkt
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3