• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiness

Jaha så har vi dagens dopp i grytan bild. Tycker strecket fortfarande är klent....menmen
    Om ni vill se en större bild kolla i galleriet. Puss!!
    100604

• Happiness

Ovan visar en bild på det embryo som jág har i magen nu. som ni ser har den 5 blastosar (delat sig femgånger). Den är från dag 2. puss igen!

• Odetta
    Happiness skrev 2010-06-04 08:38:29 följande:
    Jaha så har vi dagens dopp i grytan bild. Tycker strecket fortfarande är klent....menmen
    Om ni vill se en större bild kolla i galleriet. Puss!!
    100604
    Jag tycker att det är ett finfint streck Happiness! Vilken dag efter insättning är du? Eller vilken dag innan BIM? (hur räknar man när det är IVF?)

Sedan om du vill bevara dina CB test på bästa sätt, ta bort absorberingsdelen när 10 minuter har gått. Då ändrar dem sig inte allt för mycket när dem torkar
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-06-04 08:41:20 följande:
    Ovan visar en bild på det embryo som jág har i magen nu. som ni ser har den 5 blastosar (delat sig femgånger). Den är från dag 2. puss igen!

guuuuuuud så coolt!!!! Haha, bebisens första mugshot!

Förresten, ditt test från idag ser ut som mitt CB jag tog på ÄL+10

*bamsekraaaaaaaam*

• Odetta
    Odetta skrev 2010-06-04 08:47:55 följande:

guuuuuuud så coolt!!!! Haha, bebisens första mugshot!

Förresten, ditt test från idag ser ut som mitt CB jag tog på ÄL+10

*bamsekraaaaaaaam*

...som jag tyvärr dock inte har en bild på då kameran behövde laddas. Men jag har bilder på testet från dagen innan och 2 dagar efter om du vill se
  • Happiness

ODD: Vilken bra idé ska genast ta bort den

Äggutaget (som man kan räkna som ägglossning): 21/5
    ÄL DAG: 15
    Cykeldag: 27
    RD-Ruvardag ( den första dagen efter embryoåterföring): 12

Finna dom som plussat på RD 8 men det är ovanligt. Ovitrellen som innehåller hCG påverkar resultatet 10 dagar. Tar progesteron 3 gånger om dagen nu. Har officiell Testdag på söndag. När jag tagit det ska jag ringa till fertilitetskliniken och meddela. Det kan ju hända att ägget släpper. Om det är pluss ska jag fortsätta ta prog 3 gång/dag i 6 dagar.

Vissa fortsätter att ta dom och jag vet inte rikigt varför....ska ta upp det med dom. Så ja det är nog ett svagt pluss på stickan nu men det är ändå söndag som räknas. Sen ska vi se vad som händer när jag slutar med proggisarna orkar den lilla vännen hålla sig kvar då?

Jag önskar alla en underbar dag!
    (P.S Jag kopierar nog denna info och lägger under IVF-trådarna D.S)

• Happiness
    Odetta skrev 2010-06-04 08:49:37 följande:
    ...som jag tyvärr dock inte har en bild på då kameran behövde laddas. Men jag har bilder på testet från dagen innan och 2 dagar efter om du vill se
    Jajajaja det vill jag gärna se. Älskar att kolla på bilder....Love it!
  • Odetta

mina CB test

Amerikanskt CB på ÄL+9

Amerikanskt CB på ÄL+12 (min BIM)

och så dagens test, svenskt CB på ÄL+18 (eller min BIM+6)
  • Happiness

ODD: Känner du något? har du börjat må illa? Ett säkert tecken för mig är att jag som annars älskar kaffe kan bara inte få ner det. så känner jag inte alls nu. Tycker om det som vanligt...Hmmmm fast det är klart det var ju inte så tidigt egentligen. Nä illamående och piss kommer nog om 2-3 veckor.

Tuttarna är uppsvällda men det kan dom också bli av progesteronet. Vad känner du?

Tänk om det går vägen för oss bägge nu ODD. Då ligger vi nästan på dagen lika. Detta är ju alldeles LJUUUUUUUUUUUUUUUUVLIGT!!!!!!!

Som ni märker börjar jag hoppas på rikigt nu. Farligt! Ack man blir ju så besviken...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3