Myra skrev 2010-08-31 13:03:40 följande:
MCT79: hoppas inte att det är ngt mf på G. men förstår din oro.
Med två små: beklagar ditt mf. Ibland är det bara så tungt.
Pancakes: vad härligt att resa. Får man fråga vart ni ska åka? *är nyfiken i en trut*
När jag fick missfall så var jag på gynakuten på sös, träffade en uuuunderbar läkare.
Ego: Bim i helgen, vet dock inte exakta dagen eftersom jag hade en längre cykel än normalt efter mf. Fick utslag förra lördagen, kan ha haft toppen redan på fredagen. Så mellan Fred-söndag är det BIM. Förra gången jag var grav så fick ajg kraftig halsbränna, och 4 dagar innan BIM så kände jag hygg/spänningar i mitten av nedere delen av magen. Känner lite svaga sådan som kommer och går nu. Vågar inte hoppas och svårt att avgöra om det är psykologist. Är kanske inte för tidigt att märka ngt. men dom här två var det jag kände redan innan BIM. Äsch, tiden får utvisa..;)
Vi ska till Mexico! Vill ju inte tänka så riktigt (hmmm) men OM, och jag säger OM ,jag skulle vara gravid när vi är där så är det väl inte livsfarligt direkt? Bor på ett all inclusive-hotell som är 5-stjärnigt så det borde väl inte vara nån fara med mat och sånt? Lite nojig är man ju men vill inte att livet ska stanna bara för att man hoppas bli gravid. Vill hitta på roliga saker och inte sitta hemma och deppa.
Myra, spännande med BIM i helgen! Helt omöjligt att avgöra om det är inbillningssymtom eller riktiga symtom. Dock är det väl lättare om man kan jämföra med de symtom man kände sist man var gravid så det låter ju lovande. Jag kände typ inget och plusset kom som en överraskning så jag vet inte hur det ska kännas..
Jo, men visst finns det en gynakut i Danderyd? Jag var där i våras i alla fall och fick jättebra hjälp. De tog mig på allvar och inget sånt där "blödningar är vanliga, det är inget vi kan göra"-snack.