MCT - usch, jag förstår din oro!! Jag hoppas sååå att det inte ska vara ytterligare ett mf för dig nu!! Några frågor som kanske kan ha betydelse, om det är ok? Har du testat med samma test hela tiden? När jag har testat både med billiga stickor från testlagret och med cb så går de inte att jämföra. Fick starkare på cb än på testlagrets. Har dessutom hört att det kan skilja sig inom samma märke med, så man ska inte tolka styrkan på testen för allvarligt.. Hur koncentrerat var ditt urin när du testade? Om du har druckit mkt kan ju det påverka,,, fast visst skrev du att det va morgonurin? Men ibland är ju urinet mer koncentrerat på dagen.,,,
Du, om du vill kan du ju åka in och ta ett blodprov som kollar ditt HCG-värde...
Jättestor jättelyckatill-kram till dig!!!
Två små - varmt välkommen hit, fruktansvärt att även du ska behöva leta dig fram till en mf-tråd!! Men den här tråden är super!! Du är självklart välkommen trots att du har barn sedan tidigare, är många här inne som har! Andra, som jag själv, kämpar för att få vårt första, så det är blandat med erfarenheter här, vilket jag tycker är toppen!
När jag var hos min gyn förra veckan, efter mitt tredje mf sa han att 1 mf är otroligt vanligt, 2 är betydligt mer sällsynt och 3 är väldigt sällsynt.. Har läst ngnstans att endast 1 % av fertila par får 3 mf eller fler.. Men låt inte oss här inne i tråden bli "sanningen" då många av oss har haft flera mf.. Med detta svammel vill jag nog eg ge dig lite hopp, det kan mkt väl gå vägen jättebra för dig nästa gång!! Och det är klart att man sörjer de små man mist, även om de endast var några celler och inga barn på det sättet! Men varje gång jag har blivit gravid har jag älskat detta barn från första stund, har räknat fram bf, drömt och hoppats kring det här barnet.. Och du som redan har 2 vet ju mer än mej vad det är man mister!! Så det är självklart att det är otroligt jobbigt när man får mf! Stor kram till dig med! Jag hoppas att du snart slutar blöda och kan börja försöka igen! Lägg gärna till dig på vår BIM-lista.