• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80

Eh jag ger upp hoppet.... ljuuuuuuusbrunt på pappret nu igen, knappt synbart dock men värk hela dagen idag och det har jag inte haft förut så mensen kommer nog ikväll. SÅ, nu ska jag inte hoppas mer utan försöka leva vidare!!!

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 14:55:19 följande:
    Eh jag ger upp hoppet.... ljuuuuuuusbrunt på pappret nu igen, knappt synbart dock men värk hela dagen idag och det har jag inte haft förut så mensen kommer nog ikväll. SÅ, nu ska jag inte hoppas mer utan försöka leva vidare!!!
    Fy vad surt.
    Jäkla mens-skit!
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-25 14:55:19 följande:
    Hur brukar din mens komma igång då? Jag tror fortfarande på bebbe!
  • Muffe80

Fan jag minns inte ens det... :)
    Brukar nog komma lite bruna flytningar, kanske? Eller liite rött blod för att sedan komma mer.. Måste fan skriva nner nästa gång hur den börjar haha. Har inte analyserat så mycket förut.

nu har jag en tryckande känsla i livmodern (?) hela tiden... Känns inte som riktig mensvärk dock.

Hur känner du sofy, du sa att du hade värk mycket?

• sugarrush

Jag hade mycket molvärk dagarna innan BIM. Samtidigt fick jag mina bruna flytningar (som förmodligen var nidblödning). Just nu har jag inte mycket molvärk alls.
    Så Muffe, hoppet är INTE ute!

• Muffe80

Kanske inte... men mensen är nog bara sen...
    Tänk om karln kunde va hemma så man kunde testa... om inte mensen kommer snart blir jag ju hoppfull och tänk om det sen visar neg på söndag och det bara är kroppen som är galen?! Snacka om besvikelse.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-25 15:27:36 följande:
    Fan jag minns inte ens det... :)
    Brukar nog komma lite bruna flytningar, kanske? Eller liite rött blod för att sedan komma mer.. Måste fan skriva nner nästa gång hur den börjar haha. Har inte analyserat så mycket förut.

nu har jag en tryckande känsla i livmodern (?) hela tiden... Känns inte som riktig mensvärk dock.

Hur känner du sofy, du sa att du hade värk mycket?
    Hahaha, näe.. minnet e bra men kort ;)

Jaa, eller inte mycke men de känns emellanåt. I början va de mer, typ 3 dgr innan mensen skulle komma fick ja molvärk, sen höll de i sig ganska kraftigt tills nångång i slutet av förra veckan, då blev de mildare och nu känner ja de mest i bakgrunden ibland. =)

Trodde HEEELA tiden mensen skulle komma eller att ja skulle börja blöda, hade alltså väldigt kraftig molvärk :)
  • Muffe80

Jag tror oc¨ks¨den ska komma hela tiden, går på toa stup i ett :) Lika nervöst varje gång.

• sugarrush

Förstår dig.. ... jag har någon enstaka gång varit med om att mensen varit sen, jag fick upp hoppet, sedan när jag äntligen testade och fick MINUS kom mensen en kvart efteråt. Som om jag gått omkring och spänt mig och när jag testat minus så slappnade kroppen av. (Då hade jag redan trott stenhårt på att jag var gravid, så jag blev så himla ledsen... )
    Men det ÄR faktiskt inte alls omöjligt att det är något. Det kan vara bebis eller ickebebis.. inget är avgjort... Inte förrän mensen kommer.
    Jag håller tummarna så himla hårt för dig gumman, vill verkligen att du ska plussa!

• Muffe80

Haha tack för att ni håller tummarna. Ikväll ska jag iväg på annat en stund så då kanske kroppen slappnar av och låter blodet flöda...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3