• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:17:40 följande:
    Jag skulle vilja ha ett VUL i v 8 typ och sen göra KUB i v 11-12... men det kanske är för mycket att göra tre sammalangt eller klarar bebisen det? De säger ju ibland att man inte ska göra för månmga.
    klarade min bebis att göra ett vil den 6 aug sen 9 aug och sen 11 aug och sen den 14 aug och sen den 23 aug så klarar no den det med :)
    Längtan efter liten är stor
  • Muffe80

OK :)

Tänk om man kunde fåveta vad kroppen sysslar med. Nr jag var gravid sist hade jag ingen värk alls, som nu, så det måste betyda mens på gång... såg en milimeter stol blodfläck på pappret nyss

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:52:56 följande:

OK :)

Tänk om man kunde fåveta vad kroppen sysslar med. Nr jag var gravid sist hade jag ingen värk alls, som nu, så det måste betyda mens på gång... såg en milimeter stol blodfläck på pappret nyss

man kan aldrig veta tyvärr och kunde man det så hade man inte behövt den hä rpaniken hela tiden.
  • Muffe80

Vill att karln kommer hem så vi kan testa. Men har inte mensen kommit imorgon vid lunch, DÅ borde det betyda ngt... tycker jag, tycker inte ni det? :) Jag har alltid varit regelbunden förut.

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:59:41 följande:
    Vill att karln kommer hem så vi kan testa. Men har inte mensen kommit imorgon vid lunch, DÅ borde det betyda ngt... tycker jag, tycker inte ni det? :) Jag har alltid varit regelbunden förut.
    Jo det låter rimligt. Samtidigt så kan ju mensen bli försenad för att man spänner sig... Attans, svårt det här. Troligtvis har du alldeles rätt!
  • sugarrush

Får du inte mensen imorrn tycker du kan ta ett test på fredag. Eller så kan du testa imorrn. *känn ingen press*

• Pancakes

Åh, stackars Muffe....vilken olidlig väntan! Du är lojal mot din karl du :)

Ja, mensen borde ha kommit vid det här laget. Men man vet aldrig efter ett missfall tyvärr så bli inte alltför uppjagad....sorry! Jag har alltid haft extremt regelbunden mens men efter missfallet har cyklerna varierat från 26-32 dagar så det är jättesvårt att veta. Därav tog jag ett test denna månad för att slippa gå runt och våndas och fundera.

• Muffe80

Aha, ja det kan ju vara missfallet som spökar... Förra månaden var den dock 14 dagar efter äl... trodde samma denna månad...

Har nu värk långt ner i livmodern (?)...

• Längtan efter liten

några av drömmarna är färdiga.. hoppas de smakar gott också..

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-25 14:28:12 följande:
    Aha, ja det kan ju vara missfallet som spökar... Förra månaden var den dock 14 dagar efter äl... trodde samma denna månad...

Har nu värk långt ner i livmodern (?)...
    Samma häääääär ;) Kan inte ligga me böjda ben för då spänner de satan! Haha.. men de händer ju grejer så!

Teeeesta! :D
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3